کد خبر : 1250543 | 14 تیر 1394 ساعت 15:47 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

فصل گذشته در نفت اذیت شدیم

رضایی: حضور جلالی امتیاز بزرگی برای سایپاست

غلامرضا رضایی قراردادش را با نارنجی پوشان به امضا رساند تا از فصل آینده با پیراهن سایپا به میدان برود.

رضایی: حضور جلالی امتیاز بزرگی برای سایپاست
مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس که فصل گذشته را در نفت تهران پشت سر گذاشت در دوره ای که در فولاد حضور داشت روزهای خوبی را به همراه مجید جلالی پشت سر گذاشت. رضایی حضور مجید جلالی روی نیمکت سایپا را یکی از عوامل موثر برای انتخاب این تیم عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد بتواند فصل آینده در این تیم بدرخشد.

غلامرضا رضایی در گفتگو با "ورزش سه" گفت: به دنبال تجربه جدیدی در این تیم بودم و شرایط خوبی در سایپا وجود دارد و امیدوارم بتوانم در فصل آینده در ترکیب این تیم موفق باشم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت و با توجه به اردوی تدارکاتی که در نظر گرفته اند به نظرم بتوانیم فصل آینده را با قدرت استارت بزنیم.

رضایی درباره تجربه موفقش با مجید جلالی در فولاد نیز گفت: حضور مجید جلالی یکی از پوئن های خوب سایپا است و روزهای خوبی به همراه ایشان در فولاد داشتم. این پوئن نه تنها برای من بلکه به نظرم برای تمام بازیکنان مثبت خواهد بود و همه نسبت به آقای جلالی دید مثبتی دارند. همه بازیکنان با انگیزه هستند تا انشاالله با ترکیب تیمی جوان و باتجربه بتوانیم در لیگ فصل آینده بدرخشیم.

رضایی درباره شانس قهرمانی سایپا برای فصل آینده گفت: خیلی زود است که بخواهیم درباره قهرمانی حرف بزنیم و باید تیمی خوب را آماده بازی ها کنیم و از هفته اول قدرتمند وارد مسابقات شویم. مدیریت سایپا و شخص آقای رضایی زحمات زیادی برای این تیم کشیده اند و به نظرم می توانیم موفق باشیم.

در حالی که نفت تهران با حضور رضایی و دیگر بازیکنان فصل گذشته این تیم موفق به صعود به جمع هشت تیم آسیا شده، رضایی از انگیزه اش برای جدایی از این تیم گفت: مدیران نفت برای این تیم زحمات زیادی کشیدند و البته امسال نیز قول دادند مطالبات فصل گذشته را در اسرع وقت پرداخت کنند. امیدوارم این مساله برای بازیکنانی که رفتند و باقی ماندند اتفاق بیفتد. در فصل گذشته خیلی از بابت پرداختی ها اذیت شدیم. به هر حال یا تصمیم شخصی ام بود یا قسمت من از این تیم جدا شدم و برای مجموعه نفت هم آرزوی موفقیت می کنم.

مهاجم جدید سایپا در پایان گفت: یکی از دلایل جدایی ام از جمع نفتی ها که مهمترین دلیلش نیز بود پرداختی هایش بود.شرایط خوبی نداشت و تیمی که جزو هشت تیم آسیاست باید خیلی بهتر عمل کند اما چنین چیزی را ندیدیم و همه در این مدت اذیت شدند. بچه ها خیلی زحمت کشیدند اما حمایت خوبی از نظر مالی نداشتیم و مشکل زیادی در این رابطه وجود داشت و فقط آستانه تحمل ما باعث شد که نفت را به جمع هشت تیم برسانیم.

دیدگاه‌ها