کد خبر : 1250546 | 14 تیر 1394 ساعت 16:11 | 92.5K بازدید | 5 دیدگاه

ایران با قدرت از سد برزیل گذشت

تیم ملی والیبال نوجوانان در نخستین مسابقه خود در تورنمنت سه جانبه رم موفق به شکست برزیل شد.

ایران با قدرت از سد برزیل گذشت
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان از 23 مردادماه با حضور 20 کشور در آرژانتین پیگیری می شود. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با تیم‌های لهستان، بلغارستان، چین تایپه و شیلی در گروه سوم این رقابت‌ها همگروه است و در حال حاضر برای حضور شایسته در این رقابت‌ها در اردوی برون مرزی ایتالیا به سر می‌برد.

ملی‌پوشان کشورمان اردوی برون مرزی خود را از شهر شهر ورونا ایتالیا آغاز کردند و سپس برای حضور در تورنمنت سه جانبه ایتالیا راهی شهر رم این کشور شدند. نوجوانان ایران در نخستین مسابقه خود در این تورنمنت موفق به شکست 3 بر صفر برزیل با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 22و 25 بر 22 شدند.

سرمربی برزیل در این مسابقه با راه اندازی جنگ روانی سعی برای شکست ایران داشت که به هدف خود نرسید و از ناکامی برابر ایران عصبانی زمین را ترک کرد.

مسابقات این تورنمنت کاملاً رسمی برگزار می‌شود و تمام قوانین فدراسیون جهانی والیبال نیز در آن رعایت می‌شود. تورنمنت سه جانبه ایتالیا سابقه چهل ساله دارد که در پایان به تیم قهرمان کاپ نیز اهدا می‌شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دیدار بعدی خود به مصاف نوجوانان ایتالیا (میزبان) خواهد رفت.

کاروان تیم ملی والیبال نوجوانان که شامل 14 بازیکن و هشت همراه است، بعد از این تورنمنت راهی آلمان می شود تا در این کشور نیز علاوه بر اردوی آماده سازی چندمسابقه دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی نوجوانان این کشور برگزار کند.

دیدگاه‌ها