کد خبر : 1250565 | 14 تیر 1394 ساعت 16:36 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاردین

کلید اصلی پیوستن فان پرسی به فنرباغچه

روبین فان پرسی، مهاجم هلندی منچستریونایتد، با فنرباغچه ترکیه به توافقات کلی دست یافته و در آستانه پیوستن به این باشگاه قرار دارد.

کلید اصلی پیوستن فان پرسی به فنرباغچه
به گزارش "ورزش سه"، ایجنت فان پرسی پس از دو روز مذاکرات فشرده با مدیران فنرباغچه، سرانجام بر سر قراردادی 4 ساله با این باشگاه به توافق رسید و حالا تنها توافق نهایی فنر با منچستریونایتد باقی مانده است.

منچستری ها در بازار نقل و انتقالات امسال، منبع اخبار فراوانی هستند. از مذاکراتشان با رئال بر سر دخیا و راموس گرفته تا جدایی فالکائو از این تیم و پیوستن او به چلسی. حال دومین مهاجم شاخص این باشگاه نیز در آستانه در خروجی قرار دارد و البته هر دو انتقال نیز مورد تایید سرمربی این تیم، لوئیس فان خال هستند.

طبق ادعای گاردین، علت اصلی تمایل فان پرسی برای امضای قرارداد با فنرباغچه، دوستی صمیمانه و دیرینه او با دیرک کوئیت، ستاره سابق لیورپول است که به مدت سه فصل برای فنرباغچه بازی کرد و در پایان فصل گذشته به تیم سابق خود فاینورد بازگشت.
کوئیت که با فنرباغچه قهرمانی لیگ، جام حذفی و سوپرجام ترکیه را کسب کرد، فان پرسی را متقاعد کرده تا پس از جدایی از یونایتد به فنرباغچه بپیونند. انتقالی که پیش بینی می شود طی یکی دو روز آینده قطعی شود.

دیدگاه‌ها