کد خبر : 1250576 | 14 تیر 1394 ساعت 18:37 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

احمدی از دست تبریزی ها پرید

گزینه دوم دروازه بانی تراکتور کیست؟

سرخپوشان تبریزی که در طول فصل اخیر، به تناوب سه دروازه بان نامدار را در لیست بازیکنان خود داشتند، در حال حاضر تنها یک دروازه بان را به عنوان سرباز به لیست خود اضافه کرده اند.

گزینه دوم دروازه بانی تراکتور کیست؟
به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازان که در شروع فصل گذشته دو دروازه بان به نام های حامد لک و داود نوشی صوفیانی را در لیست خود داشت و در نیم فصل دوم نیز با گذر از نام نوشی صوفیانی و انتقال وی به گسترش فولاد، با آوردن عیسی اندوی دروازه بان سنگالی و شکست ناپذیر سال های پیش تیم ذوب آهن، باز هم تعداد دروازه بانان خود را به دو نفر رسانده بود، در این فصل تنها توانسته اند محمدرضا اخباری را به عنوان بازیکن سرباز جذب تیم کنند.

دروازه متزلزل در لیگ چهاردهم
همانطور که عنوان شد تراکتورسازان در طول لیگ چهاردهم از سه دروازه بان، یعنی حامد لک، عیسی اندوی و داود نوشی صوفیانی استفاده کردند اما دروازه این تیم همواره در طول مسابقات لیگ و جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا متزلزل بود و این تزلزل به گونه ای بود که آنها پس از پایان نیم فصل اول عیسی اندوی را به عضویت خود درآوردند اما اندوی نیز در دوران کم فروغ بازیگریش قرار داشت و نتوانست رضایت کادرفنی این تیم را به دست بیاورد و بازهم لک به ترکیب ثابت این تیم راه پیدا کرد.

ناکامی در جذب مهره های مدنظر تونی
از ابتدای شروع فصل نقل و انتقالات، تراکتورسازان که تونی اولیویرا را برای فصل آینده مدنظر خود داشتند، باب مذاکره را با بازیکنان مدنظر وی باز کردند و بابت این منظور در ابتدا با سیدمهدی رحمتی به مذاکره پرداختند، اما از آنجایی که رحمتی در تیررس استقلالی ها قرار داشت طبیعتا نمی توانست به این تیم ملحق شود.

علیرضا بیرانوند گزینه دومی بود که تراکتورسازان قصد جذب وی را داشتند، البته بیرانوند نیز بدش نمی آمد به دلیل طی کردن دوران سربازی اش به این تیم بپیوندد اما قرارداد وی با نفتی ها مانع از این انتقال شد.

رحمان احمدی نیز سومین گزینه ای بود که مد نظر تراکتورسازان قرار داشت اما وی نیز در نهایت قرارداد خود را با سپاهانی ها تمدید کرد و به عضویت این تیم درنیامد.

تلاش برای جذب گلر سرباز
تراکتورسازان تلاش بسیاری داشتند تا با استفاده از امکان ویژه خود یعنی جذب سرباز، این قسمت از ترکیب خود را به بهترین نحو پوشش دهند و تا حدودی هم موفق به این کار شدند، آنها در ابتدا به سراغ بیرانوند رفتند و پس از سخت کوشی نفتی ها در ندادن رضایت نامه به وی از قرارداد با او منصرف شدند و به سراغ یکی از پدیده های دروازه بانی سال گذشته فوتبال ایران، یعنی محمدرضا اخباری رفتند و در نهایت توانستند او را جذب کنند و در حال حاضر اخباری جوان، تنها گلر سرخپوشان است.

گزینه های موجود
به دلیل حضور تراکتورسازان در سه سری از مسابقات مختلف در فصل پیش رو، یعنی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، آنها یقینا نیاز به دروازه بان بزرگ دیگری در خواهند داشت تا در شرایط سخت، دچار مشکل نشوند، اما نکته ای که در این میان به چشم می آید گزینه های موجود است که حضورشان در این تیم محتمل به نظر نمی رسد.

محسن فروزان، اولین گزینه ای است که به ذهن می آید، فروزان که پس از پیوستن رحمتی به استقلال از این تیم جدا شد، می تواند یکی از گزینه های اصلی پیوستن به این تیم باشد.

وحید طالب لو، دروازه بان دیگر استقلالی ها نیز می تواند یکی از گزینه ها باشد، وی که البته در حال حاضر با استقلالی ها تمرین می کند هر لحظه امکان جدا شدنش از جمع آبی پوشان می رود و می تواند در این تیم حضور پیدا کند.

البته جزء گزینه های نامبرده که محتمل ترین گزینه ها هستند می توان از یکسری از دروازه بانان دیگر نام برد که با سیاست نشستن روی نیمکت می توانند آنها را به خدمت بگیرند، دروازه بانانی همچون پرویز کریمی و یا گئورگی گئورگیف که هنوز کارش با گسترش فولاد تمام نشده است می توانند ذخیره های مناسبی برای اخباری باشند.

و البته حامد لک نیز می تواند به عنوان آخرین گزینه باز هم به تیم ملحق شود و برای سال سوم در بین تراکتورسازان به حفاظت از سنگر این تیم بپردازد.

دیدگاه‌ها