کد خبر : 1250590 | 14 تیر 1394 ساعت 19:25 | 267.2K بازدید | 0 دیدگاه

باورنکردنی است اما حقیقت دارد

ماریچ، مردودی ذوب و قبولی پرسپولیس

لوکاماریچ مدافعی که امروز برای قرارداد با پرسپولیس به توافق رسیده، در روزهای گذشته در تمرینات ذوب آهن شرکت کرده و البته از نظر فنی مردود شده بود!

به گزارش "ورزش سه"، در پی درج خبری که از حضور این بازیکن در تمرین ذوب آهن خبر داده بود، پیگیری ورزش سه ، صحت این خبر را اثبات می کند. ماریچ که برای پرسپولیس و عقد قرارداد با این تیم از سوی برانکو توصیه کرده بود مدافع کارنامه داری است که بعد از عدم توافق اولیه با پرسولیس به دلیل قیمت بالایش، از رادار خبرنگاران دور شده بود اما درحالیکه حرف از حضور او در خارج از فوتبال ایران بود حالا مشخص شده که او بی سروصدا به تست تیم ذوب آهن رفته و البته در آنجا توجه گل محمدی را جلب نکرده است.

این اتقاف عجیب در شرایطی منتشر شده که هم این بازیکن و البته خود برانکو سعی در مخفی نگه داشتن این مسئله کرده بودند . چه، مسئله ای مثل تست و حضور در تمرین یک تیم، به معنای این است که این بازیکن در بازار خواهان پروپاقرص ندارد و می شود او را با قیمت پایین به خدمت گرفت.

باید توضیح برانکو را در این باره شنید اگرچه مسئله تست دادن لزوما به معنای ضعف کیفی بازیکن نیست. از مشهورترین تستی های فوتبال ایران می شود به ابراهیم توره اشاره کرد.

دیدگاه‌ها