کد خبر : 1250593 | 14 تیر 1394 ساعت 18:45 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با اسپورت

بارترا: پیشنهادات زیادی را بخاطر بارسا رد کردم

مارک بارترا که تصور می شد به دلیل نیمکت نشینی های زیاد همین تابستان بارسا را ترک کند، در این تیم ماندنی شد.

بارترا: پیشنهادات زیادی را بخاطر بارسا رد کردم
به گزارش "ورزش سه"، بارتا سال 2010 اولین بازی خود برای تیم اول بارسلونا را انجام داد اما در 5 سال اخیر، تنها در 79 بازی برای تیم اول باشگاه حضور داشته است. این مدافع 24 ساله، چهارمین انتخاب انریکه در خط دفاعی پس از ماسچرانو، پیکه و متئو محسوب می شود و بسیاری بر این گمان بودند که او بارسلونا را ترک خواهد کرد.

بارترا که در مصاحبه با اسپورت شرکت کرده بود در همین رابطه گفت:" فصل قبل برای من سخت گذشت؛ چرا که در ابتدای فصل، بازی های بیشتری به من می رسید اما هر چه به اواخر فصل نزدیکتر شدیم، کمتر از من در ترکیب ثابت استفاده شد. به همین دلیل تقریبا به فکر جدایی از بارسلونا افتادم. پیشنهادات زیادی هم داشتم اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که در بارسا بمانم.
با وجود لوئیس انریکه که در تیم دوم باشگاه نیز سابقه کار کردن با او را دارم، همه چیز می تواند در طول یک سال تغییر کند و به واسطه اعتمادی که او به من دارد، برای به دست آوردن جایگاه ثابت خواهم جنگید.
هر بازیکنی دوست دارد در بازی های بزرگ شرکت کند اما در بارسلونا این امر دشوار است. با همه این اوصاف، از حضور در بارسا خوشحالم و می دانم که می توانم جام های بیشتری را نیز با این تیم کسب کنم."

دیدگاه‌ها