کد خبر : 1250652 | 15 تیر 1394 ساعت 11:17 | 51.3K بازدید | 2 دیدگاه

ابراهیمی: فولادی‌ها من را پذیرفتند

بازیکن فصل پیش نفتی ها که به تازگی به جمع فولادی ها ملحق شده معتقد است فکر نمی کرد بتواند به این سرعت در فولاد جا بیفتد.

ابراهیمی: فولادی‌ها من را پذیرفتند
به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی در مورد شرایط تمرینات فولاد خوزستان گفت: چهار روزی است که به تمرینات فولاد ملحق شده ام،این جا واقعا بچه های خیلی خوبی دارد فکر نمی کردم بتوانم این قدر زود با آن ها اخت شوم امیدوارم بتوانیم با بچه های خوب و‌ خونگرم فولاد سال خوبی داشته باشیم امروز با تیم عقاب تهران بازی دوستانه داریم و بعد به اهواز می رویم.

او در پاسخ به این سوال که کار کردن زیر نظر اسکوچیچ چطور است ادامه داد: تمرینات اسکپچیچ خیلی خوب است شنیده بودم او خیلی خوب و با نظم کار می کند این مربی رابطه خیلی خوبی با بچه ها دارد، در این چهار، پنج روزی که اینجا هستم هر روز تمرینات جدیدی را انجام داده ایم.

این بازیکن که در مصاحبه قبلی اش گفته بود تمام مربی های کروات شبیه به هم هستند در مورد اینکه درباره اسکوچیچ هم همین نظر را دارد یا خیر گفت: من سابقه کار با نیکولیچ و چند مربی کروات دیگر را داشتم تفکرات اسکوچیچ هم نزدیک به آن هاست‌.

ابراهیمی در پایان افزود: از کاملی، سلیمی، انصاری و بدرلو که از همان روز اول من را پذیرفتند تشکر می کنم. همه بچه ها خوب هستند خیلی با هم صمیمی شده ایم و به نظرم مهم ترین فاکتور یک تیم رفاقت و دوستی است.

دیدگاه‌ها