کد خبر : 1250657 | 15 تیر 1394 ساعت 11:37 | 71.2K بازدید | 19 دیدگاه

دو خارجی تا جمعه جذب می‌کنیم

امید بسیاری به بازیکنان استقلال دارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه بازیکنانش در این چند روز تمرینات خوب و منظمی را انجام داده‌اند، گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و به آنها امید بسیاری دارم.

امید بسیاری به بازیکنان استقلال دارم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر پرویز مظلومی، در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال تهران، ضمن بیان مطلب فوق افزود: پس از چند روز که از تمرینات‌مان سپری شده است، بازیکنان‌مان قدم به قدم پیش می‌روند تا خود را به شرایط آرمانی برسانند.

وی در ادامه فزود: در این تمرینات، از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم پس از پایان اردوی آماده‌سازی تیم، به آن چیزی که خواسته من و اعضای کادرفنی است، دست پیدا کنیم. البته از تمام اعضای کادر فنی تیم هم رضایت دارم زیرا در این روزها آنها تلاش می‌کنند تا بتوانیم تیمی قدرتمند و منسجم را روانه لیگ برتر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد مسئولان نقل و انتقالات باشگاه راضی هستید یا خیر؟، اظهار کرد: مطمئنا راضی هستم زیرا مسئولان نقل و انتقالات باشکاه در این چند وقت تمام تلاش‌شان را به کار بستند و تقریبا بازیکنان مدنظر را، جذب کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم از فردا که اردوی ۱۰ روزه تیم در کردان کرج آغاز می‌شود، همه بازیکنان را در اختیار داشته باشم تا بتوانیم اردوی بسیار خوب و مفیدی را پشت سربگذاریم.

مظلومی با ابراز خوشحالی از بازگشت کرار جاسم به استقلال تاکید کرد: خوشحالم که جاسم کرار هم به جمع ما اضافه شد زیرا به او نیاز داشتم، اما من به دو بازیکن دیگر نیز نیاز دارم و هنوز روزهای نقل و انتقالات ما به پایان نرسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان داخلی هستند یا خارجی؟، افزود: به احتمال بسیار زیاد دو بازیکن خارجی تا پایان هفته به جمع ما اضافه خواهند شد تا بتوانیم اردوی آماده‌سازی تیم را هرچه پربارتر برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان در مورد دیدار تدارکاتی امروز تیمش برابر امیدهای باشگاه، گفت: ما با تیم امید بازی نداریم و این یک بازی درون تیمی برای ما است. نمی‌دانم چه کسی گفته است که استقلال امروز با امیدهایش بازی ‌میکند.

دیدگاه‌ها