کد خبر : 1250668 | 15 تیر 1394 ساعت 12:41 | 33.1K بازدید | 5 دیدگاه

ابراهیمی را می‌خواستیم امابه استقلال رفت

فرکی: گردانی آلترناتیو حاج صفی نیست

سرمربی سپاهان با بیان این که حاج صفی را در تیم حفظ خواهند کرد، گفت: قطعا گردانی آلترناتیو حاج صفی محسوب نمی‌شود و ما می‌توانیم از هر دوی آنها در یک بازی استفاده کنیم.

فرکی: گردانی آلترناتیو حاج صفی نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا حسین فرکی، درباره تمدید قرارداد رحمان احمدی با این تیم بعد از کش و قوس فراوان، اظها‌ر کرد: به‌ هر‌ حال سر و صداهای ایجاد شده رسانه‌ای بود و از ابتدا هم او را می‌خواستیم. احمدی، د‌ر‌وازه‌بان مورد تایید من است و هیچ گاه نگفتیم که او را نمی‌خواهیم. برای فصل آینده شهاب گردان، رحمان احمدی و امینی، د‌ر‌وازه‌بان تیم ‌ملی جوانان را در اختیار خواهیم داشت.

سرمربی سپاهان با اشاره به جذب چند بازیکن دیگر در ادامه فصل نقل و انتقالات، ا‌دا‌مه‌ داد: قطعا به یک هافبک میانی نیاز داریم و تا به حال هم با گزینه‌های مد نظرمان به توافق نرسیده‌ایم. با امید ابراهیمی مذاکراتی را انجام دادیم، اما در نهایت او در استقلال ماند.

وی درباره جذب چند بازیکن در فاز دفاعی تیمش، خاطر‌ نشان کرد: سال 94 باید در چند جبهه مختلف حضور قدرتمندی داشته باشیم و به همین دلیل تمام جوانب را در نظر گرفته‌ایم. بازیکنانی هم که به تیم اضافه می‌شوند قطعا مورد تایید من هستند.

فرکی افزود: تمایل داشتیم در پست مهاجم، بازیکنی را به تیم اضافه کنیم، ولی با گزینه‌هایمان به توافق نرسیده‌ایم. البته با توجه به این که خروجی کمی داشتیم لیست‌مان برای فصل آینده جای کافی ندارد. صحبت‌هایی شده است که از تیم‌های جوانان سپاهان، مهاجم جوانی را به تیم اضافه کنیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور هافبک‌های مطرح و سرشناسی مانند رسول و محرم نوید کیا، حسین پاپی، علی کریمی و ... باز هم در این پست به بازیکن نیاز دارید، گفت: قطعا بازیکنان خوبی را در تیم داریم و به اضافه آنها از چند بازیکن جوان مانند میلاد سرلک و حسین فاضلی بهره می‌بریم، اما احساس می‌کنم که باید یک هافبک دفاعی به تیم اضافه شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اضافه شدن حبیب گردانی، آلترناتیو احسان حاج صفی در مسابقات لیگ برتر محسوب می‌شود؟ تصریح کرد: علاوه بر این دو بازیکن، دو بازیکن دیگر به نام سعید قاعدی فرد و آرمین سهرابیان که می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند در این پست داریم. حاج صفی می‌تواند یک خط جلوتر از او بازی کند و پشت سر او از گردانی بهره ببریم.

فرکی درباره وضعیت تمدید قرارداد حاج صفی نیز، اظها‌ر کرد: حاج صفی هنوز جلسه‌ای با مدیران باشگاه برگزار نکرده، اما او را می‌خواهیم و باید قراردادش را تمدید کند.

سرمربی زردپوشان اصفهانی درباره وضعیت یعقوب کریمی گفت: او قرارداد سه ساله‌ای با سپاهان امضا کرده بود که دو سال از آن گذشته است. او فصل گذشته بازیکن سپاهان محسوب می‌شد، ولی به صورت قرضی به استقلال رفت. قطعا بازیکن خوبی است اما در این پست دیگر به او نیاز نداریم و در نتیجه‌ او می‌تواند برای فصل آینده تیم جدیدی را انتخاب کند.

فرکی درباره ادامه تمرینات تیمش و اردوی پیش‌روی ترکیه، خاطر‌ نشان کرد: از ابتدا تمریناتمان را با جدیت آغاز کردیم. از روز نخست با 19 بازیکن تمرین‌مان را شروع کردیم و در حال‌ حاضر این تعداد به 26 بازیکن رسیده‌ است. هر روز تمرینات را تحت نظر دارم. البته در کنار آن دوستان دیگر هم زحمت می‌کشند. از نوزدهم تا بیست و نهم در ترکیه اردویی را برگزار خواهیم کرد و در این مدت سه بازی تدارکاتی خواهیم داشت.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: مسئولان باشگاه تدارک بازی با تیم ‌ملی ترکمنستان را دیده‌اند و در کنار آن با تیم "مرسین ایدمان یوردو" و یک تیم دیگر بازی خواهیم کرد. فردا آخرین جلسه تمرینی‌مان در اصفهان است. پس از یک روز تعطیلی چهارشنبه به تهران می‌آییم و پنجشنبه تست پزشکی بازیکنان را انجام می‌دهیم و جمعه به ترکیه سفر می‌کنیم.

سرمربی این تیم درباره احتمال برگزاری سوپر جام در دوم مرداد ماه به ایسنا گفت: نمی‌دانم این موضوع چقدر صحت دارد، اما برگزاری آن ملزم به این است که دو تیم حاضر در سوپر جام، آماده این بازی باشند. شرایط بدنی دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و باید شرایط آنها را بررسی کنیم.

وی درباره تاخیر تیم‌ها در آغاز فصل نقل و انتقالات و تاثیر آنها بر کیفیت فنی بازی‌ها، اظها‌ر کرد: مطمئنا در کیفیت بازی‌ها تاثیرگذار خواهد بود. شرایطی پیش آمده که وضعیت لیگ آینده را نسبت به لیگ‌های قبلی متفاوت خواهد کرد. البته این هم برای خود تجربه‌ای است و امیدوارم شاهد این بلاتکلیفی نباشیم. احتمالا در ابتدای لیگ پنج یا شش هفته‌ بر روی بازی‌ها تاثیر می‌گذارد و بعد از آن شاید وضعیت کمی بهتر شود.

فرکی در پایان درباره وضعیت پایش نیز، خاطر‌ نشان کرد: بعد از عمل جراحی مدتی استراحت کردم. بعد از آن هر روز دو جلسه فیزیوتراپی می‌کنم. شرایطم نسبت به گذشته کمی بهتر است، اما ایده‌آل نیست. احساس می‌کنم که باید در تمرینات تیم شرکت کنم تا از نزدیک شاهد آمادگی تیم شوم.



دیدگاه‌ها