کد خبر : 1250672 | 15 تیر 1394 ساعت 13:01 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانیم در برزیل سه نماینده داشته باشیم

میراسماعیلی:‌ نباید کار را به لحظه آخر بکشانیم

نایب‌ رئیس فدراسیون جودو گفت:‌ محجوب و ملایی اگر بتوانند در جمع 22 نفر سهمیه المپیک حضور داشته باشند ما می‌توانیم در برزیل سه نماینده داشته باشیم.

میراسماعیلی:‌ نباید کار را به لحظه آخر بکشانیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر آرش میراسماعیلی، در مورد کسب مدال جواد محجوب و سعید ملایی در مسابقات گرندپریکس مغولستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه جودوکاران ما در مسابقات جایزه بزرگ عملکرد خوبی داشتند و در پایان در هر دو وزنی که به مسابقات اعزام کرده بودیم دو مدال برنز کسب کردند، امتیاز این دو جودوکار در رنکینگ المپیکی بالا رفت. ما بعد از مسابقات قهرمانی آسیا به این نتیجه رسیدیم که باید روی نفراتی که می‌توانند مدال آوری کنند سرمایه‌گذاری کنیم.

وی در ادامه افزود: سعید ملایی و جواد محجوب نمایندگان وزن 81 و 100 کیلوگرم توانایی حضور در بین 22 نفر را دارند. خوشبختانه ملایی خودش را توانسته به رنکینگ المپیکی نزدیک کند. رنکینگ جهانی و المپیک با یکدیگر کاملا متفاوت است. سعید ملایی در حال حاضر به جمع 22 نفر در رنکینگ المپیک نزدیک شده است. ملایی سهمیه خودش را از سوی آسیا قطعی کرده است و حالا در تلاش است از طریق 22 نفر به المپیک نزدیکتر شود.

میراسماعیلی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ جواد محجوب با مدال برنزی که در مغولستان گرفت شرایطش در جدول رنکینگ المپیک بهتر شد. او هنوز جا دارد و می‌تواند تا پایان سال با حضور در چند رویداد دیگر و کسب مدال به جمع 22 نفر المپیکی نزدیک شود. ما اگر این دو نفر را در جمع 22 نفر داشته باشیم می‌توانیم از سهمیه آسیا نیز که کسب کرده‌ایم یک نفر را به المپیکی‌هایمان اضافه کنیم و در المپیک برزیل سه نماینده داشته باشیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: با شرایط فعلی به سبک‌وزن‌ها اعلام کرده‌ایم که آنها نیز فرصت می‌دهیم تا خرداد سال آینده خودشان را نشان دهند. ما تصمیم داریم 27 تیرماه که گرند اسلم روسیه برگزار می‌شود محجوب و ملایی را برای نزدیک شدن به اهدافمان راهی روسیه کنیم. نباید همه چیز را به لحظه آخر موکول کنیم.

وی در مورد اعزام تیم جوانان به اردوی سوچی گفت: از یکم تا یازدهم مرداد تیم جوانان را با ترکیب کامل راهی اردوی سوچی می‌کنیم تا علاوه بر حضور در این اردوها از لحاظ روحی روانی برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی آماده باشیم.


دیدگاه‌ها