کد خبر : 1250681 | 15 تیر 1394 ساعت 13:50 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

چشمی بماند، تمرینات شروع شود

جزئیات کامل جلسه محجوب و مدیران قم

سیروس محجوب مالک فصل گذشته باشگاه ملوان انزلی بعد از توافق اولیه با مدیران قم تصمیم گرفت امسال در صبا سرمایه گذاری کند.

جزئیات کامل جلسه محجوب و مدیران قم
به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک ماه بود زمزمه حضور سیروس محجوب در باشگاه صبای قم به عنوان سهامدار شنیده می‌شد اما به طول انجامیدن کارهای واگذاری سهام او در ملوان انزلی و مشخص نبودن مالک جدید این تیم موجب به تعویق افتادن این موضوع شد.

بالاخره بعد از کش و قوس‌های فراوان و جلسات متعدد عباس جهان‌بینی مدیر عامل باشگاه صبا با مشاوران محجوب تصمیم گرفته شد جلسه‌ای با حضور تمامی اعضای هیئت مدیره باشگاه صبا و مدیران ارشد استان قم برگزار شود.

روز گذشته این جلسه در استانداری قم انجام شد که در آن سرپرست استانداری قم، اکبر غمخوار رئیس و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه صبای قم حضور داشتند.

این نشست حدود ساعت 16 آغاز شد که دو ساعت بعد سیروس محجوب یکبار از نشست بیرون آمد و با مشاورش صحبتی انجام داد تا تصمیم نهایی را برای حضورش در صبا بگیرد.

ساعت 19 و 30 دقیقه که این جلسه به اتمام رسید تقریبا تمام اعضای حاضر در جلسه با لبخند از جلسه بیرون آمدند که وقتی خبرنگار "ورزش سه" از سیروس محجوب در خصوص جزئیات جلسه سوال کرد او گفت هنوز چیزی مشخص نیست و تا اواخر هفته نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

اما طبق اخبار منابع موثقی که به دست ما رسید تصمیم بر این شد محجوب بعد از اینکه کارهای اداری واگذاری مالکیت باشگاه ملوان انزلی را انجام داد به طور رسمی اعلام کند این فصل در صبا حضور خواهد داشت.

طبق توافقات سیروس محجوب و سرپرست استانداری قم مقرر شد 80 درصد از سهام باشگاه صبا در اختیار محجوب قرار گیرد و مابقی نیز در اختیار مدیران استان قم باشد یعنی محجوب بعنوان سهامدار بخش اعظمی از باشگاه صبا این فصل فعالیت خواهد داشت و به طبع تصمیم گیری در خصوص کادر فنی تیم فوتبال و دیگر موارد به عهده او خواهد بود.

طبق شنیده‌ها محجوب گفته است که تمرینات را هرچه زودتر و تا پایان هفته زیر نظر مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته صبا آغاز کنند و با بازیکنان مد نظر وی که قراردادشان تمام شده تمدید قرارداد کنند.

همچنین گفته می‌شود به محجوب پیشنهاد سرمایه گذاری او در تیم فوتسال لیگ برتری قم شده است که اکنون بدون نام بوده و هیچ اسپانسری ندارد اما او هنوز در این خصوص تصمیمی نگرفته و می‌خواهد ابتدا تکلیف تیم فوتبال را مشخص کند تا از فرصت باقی مانده در فصل نقل و انتقالات بهره لازم را ببرند.

دو موضوع دیگری که در جلسه محجوب و مدیران قم عنوان و بر آن تاکید شد انجام تمرینات همانند سال گذشته در استان قم و عدم صدور رضایت‌نامه روزبه چشمی به استقلال بود چون محجوب به هیچ عنوان راضی به جدایی این بازیکن نمی‌باشد.

دیدگاه‌ها