کد خبر : 1250695 | 15 تیر 1394 ساعت 14:59 | 49.5K بازدید | 3 دیدگاه

تیم ملی جای نقد دارد؛

بهنام محمودی: جای چند ایرانی کنار کواچ خالی بود

ستاره اسبق تیم ملی والیبال به تیم ملی نمره قبولی داد و اعتقاد دارد با کمک های ایرانی کنار تیم ملی میشود برای سال های آینده برنامه موثر داشت.

بهنام محمودی: جای چند ایرانی کنار کواچ خالی بود
به گزارش "ورزش سه"، نتایج تیم ملی والیبال ایران در پایان لیگ جهانی موجبات رضایت اکثر علاقه مندان به والیبال را فراهم کرد اما صعود نکردن به دور نهایی کمی انتقادات را به سوی این تیم روانه کرد. بهنام محمودی ستاره اسبق تیم ملی والیبال ایران و برادر بزرگتر شهرام محمودی، ستاره کنونی والیبال ایران در مورد شرایط کشورمان می گوید: « واقعا نباید بر این تیم ملی انتقاد کرد و نتایج کاملا رضایت بخش بود.بچه ها سنگ تمام گذاشتند و ما بهترین بازی های تاریخ والیبالمان را به جز بازی اول و دوم به نمایش گذاشتیم. من فکر می کنم تا یکی دو سال دیگر جزو هشت تیم برتر جهان باشیم. تیم های اول تا چهارم در حد کمی با هم اختلاف دارند که آن هم به تدارکات، تجربه، دانش بر می گردد. من فکر می کنم در این یکی دو ساله والیبال ما رشد بسیار بالایی داشته است.»

او در مورد سرمربی تیم ملی و نقش او در نتایج به دست آمده هم اعتقاد دارد: « حضور چند ایرانی کنار کواچ چندین حسن دارد. اول از همه اینکه مثل مرحوم معدنی مربیان با دانش در سال های آینده می توانند والیبال ایران را در دست بگیرند و خودشان صاحب سبک شوند. از طرف دیگر یک مربی ایرانی می تواند در کنار تیم در مسائل روحی بسیار موثر باشد و از شناخت اخلاقی روی بازیکنان کمک هایی می تواند به تیم کند. به نظر من کواچ هم مثل تیم ملی روز به روز بهتر می شود با روحیات بچه ها بیشتر آشنا شده و طبیعی است که او تجربه اش از ولاسکو کمتر است اما او یک مربی با انگیزه و صاحب سبک و دانش است به نظرم فدراسیون باید از تجربه او بیشتر استفاده کند و حداقل یکی دو مربی جوان را در کنار او قرار دهیم.»

دیدگاه‌ها