کد خبر : 1250699 | 15 تیر 1394 ساعت 15:18 | 107.8K بازدید | 6 دیدگاه

برخلاف جریان موفقیت ها؛

انحلالات والیبالی هم شروع شد

پس از کناره گیری میزان خراسان، نوین کشاورز هم از حضور در لیگ برتر والیبال اعلام انصراف داد.

انحلالات والیبالی هم شروع شد
به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال میزان خراسان رضوی سال گشذته برای حضور در لیگ برتر والیبال ستاره های زیادی را جذب کرد و با در اختیار گرفتن 6 بازیکن ملی پوش به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های قهرمانی مطرح بود اما او در نیمه نهایی تمام بازی هایش را واگذار کرد و به عنوان چهارمی رسید تا بلافاصله مسولین این تیم از حضور در فصل بعدی مسابقات اعلام انصراف کنند چون توقعات از این تیم بالا بود.

اما در جریان درخشش تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی خبر رسید نوین کشاورز هم از حضور در لیگ بعدی کناره گیری کرد. این تیم که توقعی چندانی از آن نبود توانست نتایج خوبی را کسب کند و به پلی آف لیگ صعود کرده و عنوان ششمی را به دست آورد. مسولین این تیم چندی پیش با 3 بازیکن خود به نام های محمدرضا موذن، سعید شیرودی و ولی علیپور قرارداد بسته بودند و قصد حضوری قدرتمند در لیگ 94 را داشتند اما مسعود آرمات سرمربی این تیم در گفت و گو با تسنیم خبر کناره گیری تیمش را تایید کرد و گفت: «از طرف مدیرعامل باشگاه نوین کشاورز با من تماس گرفتند و گفتند که باشگاه منحل شده و بازیکنان تیم آزاد هستند.»

در این روزهای پرفروغ والیبال به نظر می رسید اقبال به والیبال بیش از پیش شود و همیشه تاثیر بازی های ملی در رده باشگاهی دیده می شود اما در فاصله 5 ماه مانده به لیگ تیم های یکی پس از دیگری اعلام انحلال می کنند.

دیدگاه‌ها