کد خبر : 1250715 | 15 تیر 1394 ساعت 16:14 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقی جدیدی درباره نکونام نیفتاده است

جلالی: اوتل باید تست بدهد

در حالی که روز گذشته باشگاه سایپا از عقد قرارداد با جواد نکونام کاپیتان سابق تیم‌ملی خبر داده بود، او خودش این مساله را تکذیب کرد.

جلالی: اوتل باید تست بدهد
به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی درباره دلیل این اتفاق می‌ گوید: اگر خاطرتان باشد چند روز من در مصاحبه با ورزش سه اعلام کردم که با نکونام صحبت هایی کرده ایم اما هنوز چیزی قطعی نشده است. هنوز هم همین حرف را می‌ زنم و اتفاق جدیدی نیفتاده است. حالا اینکه در باشگاه چه کسی اعلام کرده که نکونام با سایپا قرارداد بسته را من نمی‌ دانم.

او در مورد اینکه گفته بود حضور نکونام در سایپا بالانس مالی تیم را به هم می‌ ریزد هم گفت: هرگز من در مورد مسائل مالی حرفی نمی‌ زنم و این موضوع به باشگاه ربط دارد. پیش از این هم گفتم که این موضوع به من ربطی ندارد و فقط از باشگاه خواسته ام که جذب نکونام باعث نشود که توازن مالی در باشگاه به هم بخورد.

سرمربی سایپا در مورد اینکه خبرهایی مبنی بر عقد قرارداد باشگاه سایپا با اوتل مدافع سال های قبل بایرن مونیخ منتشر شده است هم گفت: یکی سر تمرین ما آمد و به من گفت که من می‌ توانم اوتل را به سایپا بیاورم که من گفتم حتما باید بیایید تا من شرایطش را ببینم. او به من گفت که این بازیکن بزرگ است ولی من در جواب اعلام کردم که طبق شنیده ها او یک فصل است در تیمی بازی نکرده و حتما باید شرایطش در تمرین دیده شود.

جلالی ادامه داد: به کسی که قرار است اوتل را بیاورد گفتم که حتی هزینه های سفرش را هم خودش باید بپردازد اگر مورد تایید ما قرار گرفت، بعدا ما هزینه های اوتل را پرداخت می‌ کنیم. کل ماجرا همین است که من گفتم.
او در پایان در مورد وضعیت دروازه‌بان های تیمش هم گفت: هنوز چیزی مشخص نشده است. البته ما حامد فلاح زاده را نگه داشته ایم اما در تلاش هستیم که یک دروازه‌بان دیگر را هم جذب کنیم.

دیدگاه‌ها