کد خبر : 1250722 | 15 تیر 1394 ساعت 16:33 | 37.6K بازدید | 1 دیدگاه

گزارشی از جدایی سرمربی سابق پدیده

چرا مرزبان از پدیده رفت؟

علیرضا مرزبان سرمربی پدیده به دلیل اینکه باشگاه پدیده نتوانست به وعده هایش عمل کند کناره گیری کرد.

چرا مرزبان از پدیده رفت؟
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان دیروز با مسوولان باشگاه پدیده برای حضور در این تیم به توافق نرسید. مرزبان اواخر فصل گذشته اعلام کرد به خاطر حرفه ای گری و اینکه شرایط برای حضوری موفق مهیا نیست در پدیده نمی ماند اما اصرار مسوولان باشگاه پدیده باعث شد او پای میز مذاکره بشیند و روی وعده هایی که برای فصل آینده داده شد، حساب کرد.

مرزبان از مسوولان خواسته بود برای یارگیری و مهیا کردن شرایط برای فصل آینده بودجه لازم را فراهم کنند تا باشگاه برای جذب بازیکن مشکلی نداشته باشد. در همین راستا مرزبان مذاکراتش با بازیکنان را از سر گرفت اما دو اکبر صادقی و محمد نژادمهدی بازیکن اصلی که برای فصل آینده در نظر داشت و می خواست قراردادشان را تمدید کند به ذوب آهن پیوستند. از سوی دیگر بازیکنان فصل قبل ابتدا خواهان تسویه حساب شدند اما این اتفاق نیفتاد و قرادادشان تمدید نشد.

شرایط نابسامان ورزشگاه مشهد و وضعیت تمرینی باعث نارضایتی بازیکنان و مرزبان شده بود اما هیچ تغییری در این شرایط ایجاد نشد. مرزبان با تمام این مشکلات کنار آمد تا بتواند تیم قوی بسازد و منابع مالی هم تامین شود.

اما حضور فولگر فاخ سرمربی سابق مونشن گلادباخ در مشهد باعث شد تا تمام معادلات مرزبان بهم بریزد. جالب است بدانید استقبالی از این مربی صورت نگرفت و حتی او نتوانست در تمرین حضور پیدا کند و مذاکره ای هم انجام نشد. این رفتار منجر به کناره گیری مرزبان شد چون شرایط را برای ادامه همکاری مهیا ندید و ترجیح داد از پدیده برود.

او برای پدیده و مردم مشهد برنامه سه ساله داشت اما به خاطر نبود امکانات از این تیم به خواسته خودش جدا شد. مرزبان فصل گذشته با تمام این کمبودها تیم تازه لیگ برتری شده پدیده را در لیگ با رتبه خوب حفظ کند.

مرزبان در حال حاضر مشغول بررسی پیشنهاداتش است تا بتواند در تیمی با شرایط حرفه ای به کارش ادامه دهد.

دیدگاه‌ها