کد خبر : 1250724 | 15 تیر 1394 ساعت 15:47 | 48.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آ اس

درخواست دخیا از فان خال برای جدایی از منچستر

داوی دخیا امروز اولین جلسه تمرینی پیش فصل خود را با منچستریونایتد انجام داد.

درخواست دخیا از فان خال برای جدایی از منچستر
به گزارش "ورزش سه"، ساعت 9 صبح امروز، اولین جلسه تمرینی منچستریونایتد برای حضور قدرتمندانه در فصل بعد، در کمپ کرینگتون آغاز شد و داوید دخیا، دروازه بان جدایی طلب اسپانیایی این تیم نیز در این جلسه حضور داشت. فان خال از اواسط تمرین بود که وارد کمپ شد.

تمرین امروز یونایتدها با انجام تست های پزشکی آغاز شد و سپس بازیکنان به دویدن دور زمین پرداختند. فان خال تا قبل از شروع تور آمریکای یونایتد(13 جولای) برای بازیکنانش روزی دو جلسه تمرین فشرده را در نظر گرفته است.

طبق ادعای آ اس، قرار است دخیا در طی یک ملاقات خصوصی با فان خال، در مورد تمایلش به جدایی از یونایتد و پیوستنش به رئال مادرید صحبت کرده و از او بخواهد که اجازه جدائیش را صادر کند. مذاکرات رئال و منچستر برای انتقال دخیا مدتهاست که شروع شده اما به نتیجه روشنی ختم نشده است.

آ اس همچنین ادعا کرده است که فان خال از مدیران یونایتد درخواست کرده تا زمانیکه رئال اجازه جدایی راموس را صادر نکرده است، با انتقال دخیا موافقت نکنند.

18 آگوست، اولین بازی یونایتد در دور مقدماتی لیگ قهرمانان برای صعود به دور گروهی، برگزار خواهد شد و البته دخیا اگر تا آن زمان نیز به رئال منتقل نشده باشد، مشکلی برای بازی کردن در این دو بازی نخواهد داشت و می تواند تا 1 سپتامبر(پایان مهلت نقل و انتقالات) به رئال پیوسته و برای این تیم در لیگ قهرمانان نیز به میدان برود.

دیدگاه‌ها