کد خبر : 1250749 | 15 تیر 1394 ساعت 18:12 | 96.8K بازدید | 12 دیدگاه

تخلف پرسپولیس محرز شد

قرارداد با خلعتبری غیرقانونی بود

تخلف باشگاه پرسپولیس در دوره مدیریت محمد رویانیان در استخدام محمدرضا خلعتبری محرز شد.

قرارداد با خلعتبری غیرقانونی بود
به گزارش "ورزش سه"، حضور خلعتبری که در تابستان دو فصل پیش در یک قرارداد پرسروصدا و البته پس از موعد به جمع قرمزها پیوسته بود، اعتراض هایی را در پی داشت و حالا مشخص شده است که این قرارداد در خارج از زمان نقل و انتقالات انجام گرفته بوده است .

به نقل از تسنیم در حکم فیفا آمده است که باشگاه پرسپولیس به دلیل ارسال اطلاعات نادرست محمدرضا خلعتبری لیماکی در TMS این بازیکن و همچنین انجام جابه‌جایی او در خارج از زمان قانونی نقل‌وانتقالات باید 50 هزار فرانک جریمه پرداخت کند. در این حکم آمده است که باشگاه پرسپولیس ماده شش قانون نقل‌وانتقالات فیفا را نقض کرده است.

همچنین در بند دیگری از رأی انضباطی فیفا در خصوص باشگاه پرسپولیس آمده است که این باشگاه بند 14 قانون کمیته انضباطی فیفا را زیر پا گذاشته که به همین دلیل توبیخ شده است. به دلیل رسیدگی به این پرونده و طی شدن روال قانونی آن باشگاه پرسپولیس باید سه هزار فرانک نیز به صورت جداگانه بپردازد.

کمیته انضباطی فیفا به باشگاه پرسپولیس 10 روز فرصت داده است تا در صورت اعتراض به آن کتباً به دبیرخانه این کمیته معترض شود. البته پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند به تخلف‌شان اعتراضی کنند و فقط به میزان مجازات می‌توانند اعتراض داشته باشند.

دیدگاه‌ها