کد خبر : 1250752 | 15 تیر 1394 ساعت 18:38 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

اسکوچیچ: بر اساس نیاز بازیکن گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: تا به اینجا 3 بازیکن را بر اساس نیازهای تیم جذب کرده‌ایم و رفته رفته تیم را کامل می‌کنیم.

اسکوچیچ: بر اساس نیاز بازیکن گرفتیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، دراگان اسکوچیچ در مورد پیروزی فولاد خوزستان مقابل تیم عقاب در دیداری دوستانه گفت: هدف از بازی که امروز برگزار کردیم رسیدن تیم به آمادگی بیشتر است و این مسابقه جزئی از اردو و تمرینات پیش از شروع فصل فولادخوزستان است. از عملکرد بازیکنان در تیم راضی هستم.

وی در مورد ارزیابی‌اش از اردوی کردان کرج خاطرنشان کرد: خوشبختانه در کرج شرایط خوب و ایده‌آل بود و توانستیم تمرینات مناسبی را برگزار کنیم و از روند تمرینات راضی بودم.

سرمربی فولادخوزستان در مورد عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات و اینکه آیا از این موضوع رضایت دارد، گفت: فکر می‌کنم هنوز فرصت کافی برای بستن تیم را داریم و در جهت تقویت تیم سه بازیکن جذب کرده‌ایم و به فعالیت‌مان در جذب بازیکنان ادامه می‌دهیم تا فصل نقل و انتقالات به پایان برسد و تیم را تکمیل کنیم.

اسکوچیج در مورد نگرانی هواداران در مورد گرفتن بازیکنان اسم و رسم‌دار اظهار داشت: به هر حال هواداران حق دارند نگران شوند و ما هم به نظر آنها احترام می‌گذاریم.

وی در پایان در مورد اردوی ترکیه گفت: در مرحله دوم اردوی آماده‌سازی فولاد خوزستان به ترکیه می‌رویم امیدوارم بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه می‌شوند در آن اردو هم حضور پیدا کنند. تلاش می‌کنیم در اردوی بعدی بیشتر کارهای تاکتیکی انجام دهیم.

دیدگاه‌ها