کد خبر : 1250759 | 15 تیر 1394 ساعت 19:05 | 88.4K بازدید | 2 دیدگاه

پرسپولیس نصف سپاهان پول می دهد

جنگ 200 میلیونی حاج صفی

احسان حاج صفی با سپاهان به توافق نرسیده است. همین باعث شده تا خیلی زود خبر حضور او در پرسپولیس شنیده شود، خبری که البته تا واقعیت فاصله دارد.

جنگ 200 میلیونی حاج صفی
به گزارش " ورزش سه " احسان حاج صفی روز یکشنبه به باشگاه سپاهان رفت و با مدیران این تیم پای میز مذاکره نشست. بعد از چند ساعت اما خبر به توافق نرسیدن او با باشگاه سپاهان به رسانه ها رسید. گویا حاج صفی و سپاهان اخحتلافی 200 میلیونی دارند. حاج صفی از باشگاه طلب یک میلیارد و 500 میلیون کرده اما باشگاه با رقم یک میلیارد و 300 میلیون موافقت کرده است. همین موضوع باعث ایجاد شائبه در ادامه همکاری حاج صفی و سپاهان شد. پرسپولیس هم خیلی زود وارد ماجرا شده تا از آب گل آلود ماهی بگیرد. بحث حضور حاج صفی در پرسپولیس به میان آمده اما به نظر می رسد این اتفاق هرگز رخ ندهد.

پرسپولیس در بهترین حالت ممکن می تواند به حاج صفی 950 میلیون بدهد. در حالیکه این بازیکن ملی پوش می تواند حداقل 500 میلیون بیشتر از این مبلغ را از سپاهان بگیرد. همین اختلاف در کنار علاقه حاج صفی به بازی در سپاهان باعث شده تا اصفهانی با خیالی آسوده به این ماجرا نگاه کنند. از نظر آنها نه حاج صفی به پرسپولیس می رود و نه حضورش در سپاهان منتفی می شود. بحث پرسپولیس هم یک بازی رسانه ای است تا اختلاف 200 میلیونی میان سپاهان و حاج صفی حل شود. اتفاقی که قطعا رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها