کد خبر : 1250796 | 15 تیر 1394 ساعت 23:51 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

هانوفر کلودیو پیزارو را نمی خواهد

رئیس باشگاه هانوفر اظهار داشت کلودیو پیزارو به درد استراتژی این باشگاه برای آینده نمی‌خورد.

هانوفر کلودیو پیزارو را نمی خواهد
به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کلودیو پیزارو که آقای گل خارجی تاریخ بوندسلیگا به شمار می‌آید، با بایرن مونیخ به پایان رسیده است و مقصد بعدی وی هنوز معلوم نیست.
این مهاجم 36 ساله که همراه با تیم ملی پرو در تورنمنت کوپا امریکا حضور داشت، در مصاحبه با "زود دویچه سایتونگ" در مورد آینده‌اش گفت:" هنوز نمی‌دانم. تمام تمرکزم معطوف این کوپا امریکا شده و نمی‌خواهم سایر مسائل را بشنوم یا ببینم. به محض اینکه این رقابت‌ها به پایان برسد، می‌روم ببینم چه گزینه‌هایی در دسترس است، آنها را تحلیل خواهم کرد و آنگاه تصمیم نهایی‌ام را خواهم گرفت."
هفته گذشته تیم اتلتیکو کلکته هند که قهرمان لیگ این کشور شده است، پیشنهادی را برای جذب این مهاجم پرویی از بایرن مونیخ ارائه داده بود. دیروز هم رسانه‌های آلمانی از تمایل هانوفر به جذب وی خبر دادند.
اما امروز مارتین کیند، رئیس باشگاه هانوفر، اذعان کرد:" پیزارو به استراتژی باشگاه ما برای آینده نمی‌خورد. من فکر می‌کنم در حال حاضر و بعد از آنکه پیزارو اعلام کرد دلش می‌خواهد در بوندسلیگا بماند، تیم‌های بسیاری که نیاز به مهاجم دارند با این بازیکن وارد مذاکره شده‌اند. او قطعا یک تیم دیگر پیدا خواهد کرد."

دیدگاه‌ها