کد خبر : 1250817 | 16 تیر 1394 ساعت 10:24 | 45.3K بازدید | 2 دیدگاه

بدنسازی کم فشارتر با توپ

کامیابی نیا و تجربه کار با برانکو

هافبک دفاعی تازه وارد سرخپوشان تهران از شرایط تیمش راضی است. او سخت در حال تمرین است تا به هدف هایی که در سر دارد امسال در پرسپولیس به آنها دست پیدا کند.

کامیابی نیا و تجربه کار با برانکو
به گزارش "ورزش سه"، کمال الدین کامیابی نیا در مورد شرایط پرسپولیس گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است یکشنبه هم به ترکیه می رویم. ابتدا قرار بود به کرواسی برویم اما به دلیل اینکه دیر اقدام کردند و این قضیه دو هفته کار داشت و همه بازیکنان هم جمع نشده بودند، سفر به کرواسی لغو شد. اکثر تیم ها هم به ترکیه می روند چون کمپ هایی که آنها دارند بهتر از کمپ های خودمان است. البته ایران هم می تواند با انجام هزینه چنین کمپ هایی داشته باشد اما در حال حاضر کمپ های ترکیه بهتر است.

وقتی از این بازیکن سوال شد در پرسپولیس جا افتاده یا نه پاسخ داد: خدا را شکر از همان روز اول با بچه ها رابطه خوبی داشتم چون از قبل می شناختمشان. بالاخره یا هم تیمی بوده ایم یا دورادور شناخت داشتم. کلا 8 سال است که در لیگ برتر بازی می کنم و شناخت نسبی به همه بازیکنان داشتم. جو پرسپولیس خوب است و من راحت ارتباط برقرار کردم و خیلی راضی هستم. امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم.

او در پاسخ به این سوال که دلش برای نفت تهران تنگ شده یا خیر گفت: دلم برای همبازی هایم در نفت خیلی تنگ شده، اما من دوست داشتم پیشرفت کنم به خاطر همین به پرسپولیس آمدم. در نفت دوستان مودبی همچون حمدی نژاد و عزتی داشتم که شاید اگر در تیم های دیگر بازی می کردند و بیشتر دیده می شدند، تبدیل به الگو می شدند. گرچه الان هم برای جوانان نفت الگو هستند. به شخصه خیلی چیزها از آنها یاد گرفتم البته با همه بچه ها رابطه ام خوب بود مثل بیرانوند، لطفی، شیری همه آنها بچه های خوبی بودند برایشان آرزوی موفقیت می کنم. فوتبال حرفه ای است و همانطور که آدم یک روزی به تیمی می آید، یک روز هم از آن تیم می رود. اما مهم این است دوست های خوبی پیدا کرده ام و در طول فصل قطعا جویای حالشان می شوم انشاالله که آنها فصل خوبی را با نفت تهران سپری کنند.

هافبک حال حاضر پرسپولیس در مورد اینکه کار کردن با برانکو چطور است نظرش را اینگونه بیان کرد: برانکو مربی بزرگ و کارنامه داری است و از تمریناتی که می دهد مشخص است که چه جور مربی ای و دارای چه فاکتورهایی است. بهترین تمرینات را با او انجام می دهیم و نحوه تمریناتمان به گونه ای نیست که مدام دور زمین بدویم. بیشتر کار با توپ می کنیم و فشاری که می آوریم با توپ است. شخصیت بالای برانکو به پرسپولیس کمک می کند. به هر حال این شخص زمانی سرمربی تیم ملی کشورمان بوده و تفکراتش کاملا حرفه ای است، به نظرم او یکی از مربیان در آسیاست.

بازیکن سرخپوشان تهران در مورد نگرانی هواداران پرسپولیس بابت فصل نقل و انتقالات گفت: اسپانسر پرسپولیس هنوز مشخص نشده. من هم به هواداران حق می دهم اما به شخصه با آقایان طاهری و قنبرپور برخورد داشتم و می دانم تمام سعی شان این است بازیکنان خوبی جذب کنند. به زودی خبرهای خوبی به دست هواداران پرسپولیس می رسد. قطعا این باشگاه بازیکنانی را می خرد که به دردش می خورد از جمله محسن مسلمان به نوعی حضورش قطعی شده. در ضمن قرارداد خیلی از بازیکنان فصل پیش تمدید شده و به نظر من شرایط خیلی خوب است و سال پرباری را خواهیم داشت. باشگاه حساب شده بازیکن می گیرد و ما امسال یک پرسپولیس خوب و جوان را داریم.

کامیابی نیا در پایان در مورد اینکه امسال چه اهدافی را در پرسپولیس در سر دارد افزود: به پرسپولیس آمدم صددرصد دیده شوم. این تیم خیلی طرفدار دارد و من دقیقا می دانم پیراهن چه تیمی را پوشیده ام. من خودم اکثرا در تیم هایی بودم که طرفدار نداشته ولی این را می دانم در تیم های پرطرفدار بازی کردن کار دشواری است ولی می خواهم از ابتدای فصل کارم را با قدرت شروع کنم. به هر حال من هم بازیکن کم تجربه ای نیستم که بخواهم حاشیه ساز باشم و کارهای متفرقه انجام بدهم. تمام تلاشم را می کنم تا مهره مثمرثمری برای پرسپولیس باشم و بتوانم به این تیم کمک کنم. انشاالله که خدا هم کمکمان کند تا بتوانیم نتیجه بگیریم و در آخر هدفم این است که نظر آقای کی روش را جلب کنم فصل گذشته چند بار از من پاسپورت گرفته شد اما قسمت نشد به اردوی تیم ملی بروم. من هم به نظرشان احترام می گذارم امیدوارم امسال بتوانم به جمع ملی پوشان ملحق شوم.

دیدگاه‌ها