کد خبر : 1250818 | 16 تیر 1394 ساعت 10:26 | 49.2K بازدید | 10 دیدگاه

سیدصالحی: راضی ام به رضای خدا

سیدمهدی سیدصالحی که حضورش در باشگاه پرسپولیس خبرساز شد اکنون شنیده می شود در لیست مازاد استقلال خوزستان قرار دارد که خودش این مساله را تکذیب می کند.

سیدصالحی: راضی ام به رضای خدا
به گزارش "ورزش سه"، سیدصالحی در مورد اینکه قرار گرفتن نامش در لیست مازاد قرار دارد یا خیر گفت: من نمی دانم این مطلب از کجا درآمده. بازیکنی که با باشگاهی قرارداد ندارد چگونه نامش در لیست مازاد قرار می گیرد؟ قرارداد من با استقلال خوزستان 6 ماهه و در ضمن عملکرد من طوری نبوده که در لیست مازاد باشم. 7 تا گل زده ام و 3، 4 پاس گل دادم و باز هم می گویم قرارداد من تمام شده است و من نمی دانم مطلبی که دوستان در این مورد می گویند منشأش کجاست؟

او در مورد اینکه با این تفاسیر در استقلال خوزستان می ماند یا خیر ادامه داد: راستش تماسی از باشگاه با من گرفته نشده و حالا منتظرم ببینم قسمت چه می شود. من یکی، دو هفته پیش با آقای ویسی تماس داشتم و بعد از آن دیگر با هم صحبت نکردیم.

مهاجم فصل گذشته آبی های اهواز با اشاره به اینکه مقصدش هنوز مشخص نشده در این باره ادامه داد: معلوم نیست کجا بازی کنم. راضی ام به رضای خودش. 13، 14 سال است با بهترین شرایط در لیگ برتر حضور دارم و همه این ها از صدقه سری مرتضی علی است.

دیدگاه‌ها