کد خبر : 1250821 | 16 تیر 1394 ساعت 10:32 | 22.2K بازدید | 1 دیدگاه

حرفهای پرکارت ترین بازیکن فصل گذشته

سیف اللهی: امسال باید یک کارت هم نگیرم

روح الله سیف اللهی با تصمیم عبدالله ویسی در تیم سابقش ماندگار شد.

سیف اللهی: امسال باید یک کارت هم نگیرم
به گزارش "ورزش سه"، سیف اللهی در این رابطه گفت: من 3، 4 پیشنهاد داشتم ولی دوست داشتم امسال را هم زیرنظر آقای ویسی و استقلال خوزستان باشم.

او که پر کارت ترین بازیکن فصل گذشته لیگ است ،در پاسخ به این سوال که با توجه به این بازیکنان خوبشان جدا شده اند و این مساله کارشان را سخت می کند یا خیر گفت: نه، اصلا. اینجا همه با هم دوست هستند و در تیم ما اول رفاقت مهم است بعد فوتبال.

این بازیکن در مورد اینکه ویسی دارد از ابتدا تیم را می بینند نظرش را اینگونه بیان کرد: بالاخره عبدالله ویسی اعتقادات خودش را دارد و حتما می داند که دارد چکار می کند. شاید خیلی ها از او ایراد بگیرند و شاید خیلی های دیگر نیز اعتقاداتش را قبول داشته باشند ولی در کل باید به تفکرات سرمربی تیم احترام گذاشت.

وقتی از هافبک آبی پوشان اهواز سوال شد با توجه به اینکه استقلال خوزستان کارش را به نسبت تیم های دیگر دیرتر شروع کرد و آیا این مساله به آنها ضربه خواهد زد یا خیر پاسخ داد: به این دلیل که کار تیم مان به پلی آف کشید و همین که مسوولان نمی خواستند تیم داری کنند، همه این ها زمان برد ولی با جلسات پی در پی خدا را شکر تصمیم گرفتند که به این تیم داری ادامه بدهند و سهمیه استقلال خوزستان حفظ شود چون درست است این تیم تماشاگران کمی دارد ولی همان تعدادی که به ورزشگاه می آیند، آدم های دلسوزی هستند و با جان و دل تیمشان را تشویق می کنند. همین طور آدم هایی که در راس این تیم قرار دارند واقعا دلسوز هستند و با شرافت کار می کنند.

وقتی به سیف اللهی گفته شد خیلی ها اعتقاد دارند استقلال خوزستان به دلیل شرایط سختی که دارد احتمال سقوطش بالاست در این باره گفت: نه اصلا اینطور نیست. چطور این حرف ها را می زنند وقتی نمی دانند تیم ما چه هدفی دارد و با چه برنامه ای جلو می رود. تیم ما به حرف های دیگر هم توجه نمی کند و با عمل کردن همه چیز را ثابت می کند.

وی که پارسال خیلی از بازی ها را به محرومیت و 3 کارته شده از دست داد در این باره افزود: این قضیه باعث شد که پارسال از چند بازی محروم بمانم. شاید اگر در آن بازی ها حضور داشتم هم به تیمم کمک می کردم، هم عملکرد خودم خیلی بهتر می شد ولی خدا را شکر می کنم که در طول فصل هیچ وقت برای تیمم کم نگذاشتم و هر وقت حضور داشتم با تمام وجود بازی کردم چون موفقیت تیم همیشه برایم اولویت است. وقتی تیم موفق باشد ارزش مربیان و بازیکنان بالا می رود و مردم همیشه از تیم تعریف می کنند و این تعریف کردن انگیزه ها را برای رسیدن به موفقیت بیشتر می کند. امسال حتی یک درصد هم به کارت گرفتن فکر نمی کنم چون هدف دارم و باید به هدفم برسم. تاکید می کنم باید به هدف برسم و برای رسیدن به هدف باید تلاش کرد و زجر کشید.

دیدگاه‌ها