کد خبر : 1250837 | 16 تیر 1394 ساعت 12:17 | 112.8K بازدید | 16 دیدگاه

ژاپن سیزدهم شد کره‌جنوبی بیستم

ایران در جایگاه ششم لیگ جهانی

با وجود اینکه مرحله نهایی رقابتهای لیگ جهانی برگزار نشده است فدراسیون جهانی والیبال جایگاه نهایی تیم‌ها را اعلام کرد که بر اساس آن تیم کشورمان در مکان ششم قرار گرفته است.

ایران در جایگاه ششم لیگ جهانی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، با پایان یافتن مرحله مقدماتی رقابتهای لیگ جهانی والیبال جایگاه تیم‌های حاضر در مرحله مقدماتی مشخص شده است. بر این اساس تیم ایران در مکان ششم رده‌بندی نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۵ ایستاده است که در قیاس با سال گذشته سقوط دو پله‌ای را برای تیم ایران به دنبال داشته است.

استرالیا بعد از ایران در مکان هفتم قرار گرفت و روسیه هم هشتم شده است. در بین تیم‌های آسیایی تیم ژاپن سیزدهم شده و کره‌جنوبی هم رده بیستم را به خود اختصاص داده است. تیم چین نیز در مکان بیست و چهارم رده‌بندی نهایی قرار گرفت.

در این رده‌بندی جایگاه اول تا پنجم خالی مانده که مربوط به پنج تیمی است که از سطح یک لیگ جهانی به مرحله نهایی راه یافته‌اند و بعد از اتمام مرحله نهایی جایگاه آنها مشخص خواهد شد. همچنین چهار تیمی که در بلغارستان برای تعیین بهترین تیم سطح ب با یکدیگر جدال خواهند داشت تا تیم برتر آنها به مرحله نهایی لیگ جهانی راه یابد رده‌های نهم تا دوازدهم را تشکیل خواهند داد.

رده‌بندی لیگ جهانی در سال ۲۰۱۵ به شرح زیر است:

۱-
۲-
۳-
۴-
۵-
۶- ایران
۷- استرالیا
۸- روسیه
۹-
۱۰-
۱۱-
۱۲-
۱۳- ژاپن
۱۴- هلند
۱۵- کانادا
۱۶- جمهوری چک
۱۷- فنلاند
۱۸- کوبا
۱۹- پرتغال
۲۰- کره جنوبی
۲۱- مصر
۲۲- مونته نگرو
۲۳- اسلواکی
۲۴- چین
۲۵- یونان
۲۶- اسپانیا
۲۷- ترکیه
۲۸- قزاقستان
۲۹- پورتوریکو
۳۰- مکزیک
۳۱- تونس
۳۲- ونزوئلا




دیدگاه‌ها