کد خبر : 1250843 | 16 تیر 1394 ساعت 12:54 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس به مصاف تیم گنچربیرلیی ترکیه می‌رود

تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی ترکیه به مصاف تیمی لیگ برتری از این کشور خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی 10 روزه خود در ترکیه به مصاف تیم گنچربیرلیی یکی از تیم‌های لیگ برتری این کشور خواهد رفت. براساس برنامه‌ریزی که برانکو ایوانکوویچ برای تیمش انجام داده است، سرخپوشان در تاریخ 21 تیرماه راهی ترکیه خواهند شد و در کمپ «پانتالیا هتل» آنکارا اردو خواهند زد.

سرخپوشان براساس هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است در تاریخ‌های 24، 26 و 29 تیرماه به مصاف تیم‌هایی از کشورهای ترکیه، ترکمنستان و آذربایجان بروند. شاخص‌ترین این تیم‌ها، تیم گنچربیرلیی ترکیه است که در رقابت‌های فصل گذشته سوپرلیگ این کشور در رده نهم جدول قرار گرفت. این تیم لیگ برتری که نماینده شهر آنکارا در این رقابت‌ها به حساب می‌آید، قرار است در ورزشگاه اختصاصی خود و با حضور تماشاگرانش برابر پرسپولیس صف‌آرایی کند.

دیدارهای پرسپولیس با نمایندگان کشورهای ترکمنستان و آذربایجان در کمپ «پانتالیا هتل» برگزار خواهد شد و فقط دیدار شاگردان برانکو با تیم گنچربیرلیی در ورزشگاه اختصاصی این تیم و زیر نور برگزار می‌شود که بعد از این مسابقه هم سرخپوشان شام را میهمان باشگاه ریشه‌دار گنچربیرلیی خواهند بود.

کاروان پرسپولیس قرار است در تاریخ 31 تیرماه به تهران برگردد تا خود را برای شروع لیگ پانزدهم آماده کند.


دیدگاه‌ها