کد خبر : 1250854 | 16 تیر 1394 ساعت 13:50 | 37.7K بازدید | 2 دیدگاه

ایمانی: ذوب آهن من را نمی خواهد

مدافع فصل گذشته سبزپوشان اصفهان که به تازگی از این تیم جدا شده، هنوز مقصدش را برای فصل بعد مشخص نکرده است.

ایمانی: ذوب آهن من را نمی خواهد
به گزارش "ورزش سه"، اکبر ایمانی در مورد شرایط خود گفت: فعلا در حال بررسی پیشنهاداتم هستم و تا یکی، روز آینده معلوم می شود که به کجا می روم. دوست داشتم که در ذوب آهن بمانم. باشگاه هم دوست داشت ولی سرمربی نیازی نداشت و به همین دلیل از ذوب آهن جدا شدم.

وقتی از او سوال شد که ناراحت نیستی که جدا شدی؟ ادامه داد: دو سال برای ذوب آهن کار کردم و بهترین بازی هایم را به نمایش گذاشتم. البته این حرف من نیست خیلی ها می گویند که حق اکبر نبود از ذوب آهن جدا شود. 2سال سختی کشیدیم و ذوب آهن را به اینجا رساندیم و حالا من را نمی خواهند. فوتبال همین است یک روز تو را می خواهند یک روز نه.

این بازیکن در مورد اینکه می داند دلیل نخواستنش چه بود یا خیر گفت: راستش شاید نیازی به من ندارند. مربیگری یک امر سلیقه ای است شاید به کار آقای گل محمدی نمی آمدم و قسمت این بود که جدا شوم.

بازیکن فصل پیش ذوب آهن در مورد اینکه طلبش را فصل پیش از باشگاه گرفته یا خیر گفت: پولم را صورتجلسه کردند اما آقای آذری نبود و فکر کنم خارج از کشور رفته قرار شده بعد از بازگشتش تسویه حساب کنیم.

مدافع سابق سبزپوشان اصفهان در رابطه با هواداران اصفهانی نظرش را اینگونه بیان کرد: با هواداران ذوب آهن روزهای خوب و سخت زیادی داشتم. ذوب آهن پتانسیل بالایی دارد و کلا یک باشگاه حرفه ای است. این تیم امسال هم آسیایی شد و بخش عمده اش به دلیل حضور هواداران بود، کلا طرفداران سپاهان و ذوب آهن عالی هستند خیلی دوست داشتم امسال را نیز در کنار آنها باشم و در اصفهان بمانم یا در ذوب آهن بازی کنم یا در سپاهان.

ایمانی در پایان افزود: از آقای گل محمدی، کادرفنی و سرپرست تیم ممنونم که فرصت دادند خودم را نشان دهم امیدوارم که خوبی و بدی من را ببخشند. در آخر هم بگویم من 4، 5 پیشنهاد دارم اما دوست دارم در تراکتورسازی که تیم شهرم است و بازی کردن در آن افتخار است بازی کنم.

دیدگاه‌ها