کد خبر : 1250862 | 16 تیر 1394 ساعت 14:07 | 22.5K بازدید | 3 دیدگاه

روزی هزار تماشاچی در تمرینات داریم

اخباری: قرار نبود تا آخر عمر سایپا بمانم

دروازه بان ملی پوش فصل گذشته سایپا در حالی به تراکتورسازی رفت تا سربازی خود را بگذراند که چند روزی منتظر نارنجی پوشان کرج شد اما پس از اینکه جوابی دریافت نکرد، راهی تبریز شد.

اخباری: قرار نبود تا آخر عمر سایپا بمانم
به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری در مورد رفتنش به تراکتورسازی گفت: از رفتن به تراکتورسازی دو هدف داشتم اول اینکه پیشرفت کنم چون تراکتور تیم بزرگی است و در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارد و دوم اینکه بتوانم در اینجا سربازی ام را بگذرانم و معافیتم را بگیرم. البته قبل از آمدنم با خیلی ها مشورت کردم که یکی از آنها شاهین ثاقبی بود که یکی از دوستان خوب من است که در تیم ملی امید نیز همیشه کنار هم هستیم.

او در مورد جو تبریز ادامه داد: اینجا خیلی خوب است و مردم مهمان نواز هستند. شما حسابش را بکنید که فقط هزار نفر هوادار برسر تمرینات ما حاضر می شود و آنها تک تک بچه ها را تشویق می کنند.

این بازیکن در مورد کار کردن با تونی اولیویرا نظرش را اینگونه بیان کرد: کار کردن با تونی خیلی خوب است او یکی از مربیان خوب خارجی ماست و افتخار می کنم که زیرنظرش کار می کنم.

اخباری در پایان در مورد علت جدایی اش از سایپا افزود: راستش را بخواهید چند روزی را منتظر تماس سایپایی ها ماندم و اینگونه نبود که همان اول به پیشنهادات دیگرم جواب مثبت بدهم اما از آنجایی که من هم همانند هر بازیکن دیگری نگران آینده فوتبالی خودم بودم، تصمیم گرفتم هر چه زودتر دست به کار شوم به همین دلیل تراکتور را بهترین گزینه دیدم و این تیم را انتخاب کردم که همانطور که گفتم بتوانم با یک تیر دو نشان بزنم یعنی هم در تیم بزرگ بازی کنم و هم سربازی ام را بگذارنم. سایپا، تیمی است که از بچگی در آن بزرگ شدم و برایش ارزش و احترام زیادی قائلم اما من باید هر چه زودتر تصمیمم را می گرفتم چون داشتم زمان را از دست می دادم. به هر حال جا دارد از تمام کسانی که در سایپا برایم زحمت کشیدند تشکر می کنم. برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم، قبول دارم که من در سایپا بزرگ شدم اما قرار نیست یک بازیکن تا آخر عمرش در تیمی بماند که کارش را آنجا شروع کرده، من نیز به عنوان یک بازیکن حرفه ای حق انتخاب داشتم. انشااله که این فصل، فصل خوبی برای تیم تراکتورسازی و همچنین خودم باشد.

دیدگاه‌ها