کد خبر : 1250892 | 16 تیر 1394 ساعت 15:51 | 168.1K بازدید | 2 دیدگاه

لجبازی ها حسینی را زردپوش کرد

سید جلال حسینی در حالی که آمادگی خود برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس را بارها اعلام کرده بود، لجبازی های درون باشگاه باعث شد این بازیکن ملی پوش دلسرد شود.

لجبازی ها حسینی را زردپوش کرد
به گزارش "ورزش سه"، سید جلال حسینی که بعد از بازگشت از قطر در دفتر باشگاه حاضر شده بود و در حالی که این تیم از نظر مدیرینی و فنی شرایط مشخصی نداشت آمادگی خود را برای پوشیدن پیراهن این تیم اعلام کرده بود، بار دیگر از این تیم دور شد.

در این باره برانکو ایوانکوویچ که مشخص نیست مسیرش برای انتخاب بازیکن برای این تیم بر چه اساسی است اعلام کرده به این مدافع ملی پوش و باتجربه نیازی ندارد و ترجیح می دهد بازیکن دیگری را جایگزین او کند. در این ارتباط شخص علی اکبر طاهری تلاش های زیادی داشت تا سرمربی کروات تیمش را مجاب کند تا از جلال حسینی به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار در تیم لیگ پانزدهم استفاده کند.
در همین رابطه بار دیگر مذاکراتی بین باشگاه و شخص طاهری با جلال حسینی انجام شد و این مدافع ملی پوش بار دیگر اعلام کرد اگر پرسپولیس به او نیاز داشته باشد مشکلی برای حضور در این تیم ندارد. این در حالی بود که پیشنهاد مالی ارائه شده به جلال حسینی بسیار کمتر از دیگر تیم های خواهان کاپیتان سابق سرخپوشان بود.

اما شب گذشته بار دیگر اتفاق جدیدی رخ داد و در حالی که باشگاه به دنبال خارج کردن نام یکی از مدافعان تیمش و جایگزینی او با سیدجلال حسینی بود و در تماس با برانکو این قضیه را به او اعلام کردند، سرمربی کروات پرسپولیس اعلام کرد جلال حسینی در برنامه هایش جایی ندارد.

جلال حسینی نیز با این شرایط ترجیح داد به جدی ترین پیشنهادش که نفت تهران بود پاسخ مثبت دهد و به زودی مذاکرات نهایی منجر به امضای قرارداد و زردپوش شدن مدافع تیم ملی خواهد شد.

دیدگاه‌ها