کد خبر : 1250909 | 16 تیر 1394 ساعت 17:45 | 184.9K بازدید | 0 دیدگاه

تنها راهکار پرسپولیسی شدن حسینی

بعد از خبر نهایی شدن مذاکرات نفت تهران و سیدجلال حسینی در حالی که این بازیکن مدنظر پرسپولیسی ها بود، این باشگاه به دنبال راهی است تا برانکو را راضی به عقد قرارداد با مدافع ملی پوش ایران کند.

تنها راهکار پرسپولیسی شدن حسینی
به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ پیش از ترک ایران در گفتگویی با علی اکبر طاهری به او اعلام کرده بود مشکلی برای جذب سیدجلال حسینی ندارد. به همین منظور باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای حضور این بازیکن در این تیم شان دنبال کرده بود و البته به توافقات مثبتی در این راه دست یافته بود. در این بین قرار بود باشگاه پرسپولیس تا امروز خبر نهایی را به حسینی اعلام کند تا او برای آینده اش تصمیم گیری کند. با توجه به اینکه تماسی با حسینی گرفته نشد او ترجیح داد با نفت تهران پای میز مذاکره بنشیند.

علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس که نظر مثبت و البته شفاهی برانکو را برای سرخپوش شدن سیدجلال حسینی دریافت کرده، منتظر این است تا این مربی بعد از مرخصی 48 ساعته اش به ایران بیاید و از او در این رابطه کتبا امضا بگیرد تا در آینده مشکلی پیش نیاید.

در این راستا سیدجلال حسینی در صورتی که تا روز پنجشنبه برای عقد قرارداد با تیم جدید خود صبر کند امکان حضورش در پرسپولیس و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم نیز وجود دارد. هر چند مدافع ملی پوش ایران بابت رفتارهای اخیر به شدت گلایه دارد و مذاکراتش با تیم نفت هم به همین دلیل بوده است. باید دید سیدجلال با توجه به علاقه اش به پرسپولیس و فشار هواداران، امروز از تصمیمش مبنی برای امضا قرارداد با نفت خودداری می کند و دو روز دیگر منتظر می ماند یا اتفاق دیگری خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها