کد خبر : 1250972 | 17 تیر 1394 ساعت 10:53 | 43.5K بازدید | 1 دیدگاه

بدترین دوران زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم

خلیل‌زاده: انگیزه‌ام 100 برابر گذشته است

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌گوید که بعد از یک فصل دوری از مسابقات فوتبال انگیزه زیادی برای لیگ پانزدهم دارد.

خلیل‌زاده: انگیزه‌ام 100 برابر گذشته است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم شجاع خلیل‌زاده در خصوص وضعیت خود برای فصل آینده پس از مشکلاتی که باعث شد او مدت‌ها از میادین دور باشد، اظهار داشت: لیگ چهاردهم با سپاهان برای من خوب شروع شد، اما مشکلات سربازی باعث شد از فوتبال دور شوم. بعد از گذراندن دوران آموزشی هم به تراکتورسازی رفتم، اما چون اجازه بازی کردن نداشتم در نیم‌فصل دوم بدترین دوران زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم.

وی با بیان اینکه انگیزه بسیار زیادی برای آغاز لیگ پانزدهم دارد، اظهار داشت: هیچکس نمی‌تواند شرایطی که ما پشت سر گذاشتیم را درک کند، اما بعد از پشت سر گذاشتن بدترین دوران زندگی‌ام اکنون 100 برابر فصل گذشته انگیزه دارم. خوب استراحت کردم و از نظر بدنی هم شرایط خوبی دارم و بعد از یک فصل بیرون نشستن اکنون «Battery Full» هستم و انرژی‌ام به خوبی ذخیره شده است.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سؤال که قبل از مشکلات سربازی به تیم ملی دعوت می‌شد و حالا آیا امید به دعوت شدن از سوی کارلوس کی‌روش دارد یا نه، خاطرنشان کرد: انسان به امید زنده است، چرا من امید نداشته باشم؟

خلیل‌زاده درباره اعتراض برخی باشگاه‌ها مبنی بر اینکه در خصوص بازیکنان سرباز تبعیض صورت گرفته و همه آنها را به تراکتورسازی می‌دهند، گفت: اینطور نیست، تیم تراکتورسازی نظامی است و چون در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و در لیگ هم جزو مدعیان محسوب می‌شود، همه دوست دارند به این تیم بیایند.

وی ادامه داد: تراکتورسازی اکنون بازیکنان خوبی دارد، اما کامل نیست. بازیکنان زیادی این فصل از ما جدا شده‌اند که هنوز جایگزینی برای آنها نیامده است و تازه به 12، 13 بازیکن رسیده‌ایم. مطمئناً برای اینکه تیم بتواند در سه جبهه بجنگد، نیاز دارد که در نقل‌وانتقالات چند بازیکن دیگر جذب کند. باشگاه در این مدت درگیر جذب بازیکنان سرباز بود و هنوز اقدام به جذب بازیکنان جایگزین نکرده است که امیدوارم اقدامات زودتر صورت بگیرد.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی با تأکید بر اینکه تیمش فصل آینده جزو مدعیان اصلی خواهد بود، خاطرنشان کرد: با این بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند شرایط خوبی خواهیم داشت و منتظریم با جذب چند بازیکن دیگر کامل شده و اردوی اصلی را آغاز کنیم. اکنون تمرینات بدنسازی را به خوبی پشت سر می‌گذاریم و در اردوی ترکیه نیز روند رو به رشدمان را ادامه خواهیم داد.

دیدگاه‌ها