کد خبر : 1251120 | 18 تیر 1394 ساعت 14:22 | 84.7K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: پرسپولیس هنوز بالانس نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش هنوز بالانس نشده است.

برانکو: پرسپولیس هنوز بالانس نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ که ظهر امروز به محل باشگاه پرسپولیس آمده بود تا دیداری با علی اکبر طاهری داشته باشد پس از خروج از باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تمرینات این تیم اظهار کرد: من خیلی از نحوه تمرین بازیکنان راضی هستم. من از عملکرد آن‌ها راضی‌ام زیرا بازیکنانم با تمام وجود در تمرینات تلاش می‌کنند اما متأسفانه هنوز تیم ما کامل نشده است. این موضوع باعث می‌شود که تیم بالانس نباشد.

وی افزود: همان‌طور که گفتم بازیکنانی که در حال حاضر در تمرین شرکت می‌کنند خیلی خوب تمرینات را انجام می‌دهند. من فقط از آن‌ها تشکر می‌کنم.

او درباره اضافه شدن بازیکنان جدیدی چون رامین رضاییان در تمرینات تیم گفت: من نظرم مثبتی روی رامین رضاییان دارم. چطور می‌شود درباره این بازیکن صحبت کرد. او بازیکن خوبی است که در تیم ملی هم بازی می‌کند. وقتی تمرین تمام می‌شود او از همه ناراحت‌تر است.

برانکو در ادامه درباره اینکه پرسپولیس هنوز در پست دفاع چپ بازیکنی جذب نکرده است، گفت: کماکان به دنبال جذب بازیکن هستیم. این موضوع مرا نگران می‌کند که تیم دیر بسته می‌شود اما شرایط همین‌گونه است.

او همچنین در ادامه درباره برگزاری اردوی پرسپولیس در ترکیه هم گفت: امیدواریم در آنجا تیم‌مان کامل بشود. حداقل در دوره اردو تیم کاملی را در اختیار داشته باشیم تا بازیکنان هر چه سریع‌تر با تیم هماهنگ بشوند.

او همچنین خاطر نشان کرد:‌ من هیچ وقت خودم را توجیه نکرده‌ام. اگر در طول فصل نتایج خوبی نگیریم قاعدتا من مقصر هستم زیرا همیشه مقصر نتایج مربی است. ما 20 روز است که با باشگاه درباره جذب بازیکن صحبت می‌کنیم اما جذب بازیکن کار ساده‌ای نیست. با یک بازیکن شما صحبت می‌کنید و درباره آن بازیکن هم تبلیغ می‌کنید اما می‌بینید او به باشگاه دیگری می‌رود و با آن‌ها قرارداد می‌بنند.

او خاطر نشان کرد: من برای پست دفاع چپ بازیکن در نظر دارم اما نمی‌توانم نام آن بازیکن را ببرم. تا زمانی که بازکنی قراردادش را امضا نکند درباره‌ او صحبت نمی‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا رضا قوچان‌نژاد قرار است به پرسپولیس بیاید، گفت: همان‌طور که گفتم نمی‌خواهم درباره بازیکنی صحبت کنم، هر وقت قراردادی بسته شد سپس درباره آن بازیکن صحبت می‌کنم.


دیدگاه‌ها