کد خبر : 1251297 | 19 تیر 1394 ساعت 16:38 | 95.7K بازدید | 5 دیدگاه

3 هفته به آغاز لیگ‌برتر

3 باشگاه وجود خارجی ندارند!

3 تیم پیکان (یا راه‌آهن)، استقلال اهواز و ملوان به احتمال زیاد نامزدهای اصلی سقوط به لیگ دسته اول در سال آینده خواهند بود.

3 باشگاه وجود خارجی ندارند!
به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تنها 3 هفته تا آغاز لیگ‌برتر فصل آینده وجود دارد، 4 تیم پیکان، استقلال اهواز، ملوان و صبا تمرینات خود را آغاز نکرده اند. این در شرایطی است که تیم هایی مثل ذوب‌آهن، سپاهان و سپس فولاد، تراکتورسازی و نفت‌تهران با گذر از اولین مرحله اردو، سفر خود به اردوی خارجی را برنامه ریزی کرده اند.

اصولا فصل بدنسازی برای شروع رقابت ها در یک دوره لیگ 6 هفته طول می‌ کشد که 4 تیم مورد اشاره نیمی از این زمان را از دست داده اند و البته هنوز هیچ کاری برای استخدام بازیکن یا انتخاب مربی انجام نداده اند. از بین این 4 تیم البته صبا شرایط بهتری دارد چون آنها از دو روز پیش رسما کار خود را آغاز کرده اند و دو بازیکن به جمع خود اضافه کرده اند. آنها همچنین قصد دارند با مهدی تارتار به کار خود ادامه دهند.

در مورد پیکان (یا راه‌آهن) و استقلال اهواز موضوع به موجودیت این دو تیم و شرایط ناروشن حضورشان در لیگ برمی گردد که البته مسوولیت این موضوع تا حد زیادی متوجه سازمان لیگ‌برتر فوتبال ایران است که مسوولیتی در قبال این شرایط احساس نمی‌ کند. تیم چهارم، ملوان هم در انتظار مالک جدید است. بازیکنان این تیم سفیدپوش تمرینات خود را به صورت خودجوش در تعدادی کمتر از انگشتان دو دست آغاز کرده اند و منتظرند ببینند چه می‌ شود.

 با این شرایط برگزاری زودهنگام لیگ‌برتر فوتبال ایران با وجود برنامه ریزی کمی غیرطبیعی جلوه می‌ کند. بخصوص که در این بین تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس هم هستند که به دلیل شرایط نابسامان مدیریتی هنوز موفق به تکمیل تیمشان نشده اند.

دیدگاه‌ها