کد خبر : 1251644 | 21 تیر 1394 ساعت 13:25 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

سمندر: کاهش قراردادها اقتضای شرایط است

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز از روند آماده سازی تیم برای حضور در لیگ برتر ابراز رضایت کرد.

سمندر: کاهش قراردادها اقتضای شرایط است
به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا سمندر با ابراز رضایت از روند نقل و انتقالات امسال لیگ برتر و شرایط آماده سازی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز جهت حضور در فصل پانزدهم، اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون روند جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی در سطح قابل قبولی بوده و با به خدمت گرفتن دو یا سه بازیکن دیگر، پرونده نقل و انتقالات مان را خواهیم بست.

وی در خصوص هدف‌گذاری باشگاه گسترش فولاد تبریز در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: ترکیب تیمی تدارک دیده شده برای فصل آتی لیگ برتر ، تلفیقی از تجربه و جوانی است. بطوریکه هشت بازیکن خوب و آینده دار در رده جوانان، امید و زیر 23 سال جذب تیم گسترش فولاد شده اند که از جمله آنان می توان به امیرحسین کریمی از تیم سپاهان، رضا کریمی بازیکن اردبیلی تیم ملی جوانان و رضا جبارنژاد، دروازه بان فصل گذشته شهرداری ارومیه اشاره کرد.

سمندر با اشاره به اجرای شیوه نامه جدید در تدوین قراردادهای بازیکنان گسترش فولاد تبریز ، بیان داشت: وضعیت نامطلوب اقتصادی فوتبال کشور شرایطی را به وجود آورده که برای تثبیت بقا، چاره ای جز تجدید نظر در ساختار و شیوه های اجرایی باشگاه وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در ادامه افزود: در چنین شرایطی، باشگاه های خصوصی وضعیت به مراتب دشوارتری را در پیش رو دارند ، زیرا که تمامی هزینه ها از محل درآمد های مجموعه تامین می شود و طبیعی ست که حساسیت بیشتری در این امر وجود داشته باشد.

غلامرضا سمندر کاهش دستمزد بازیکنان برای فصل آتی را ، موضوعی گریز ناپذیر قلمداد کرد و افزود: این شرایط در تمامی باشگاه های کشور جاری است و کاهش بودجه آنها، باعث کاهش هزینه ها شده است. وی در ادامه ضمن تمجید از نیت و هدف تصمیم وزارات ورزش و صنایع برای محدود کردن بودجه و قراردادن سقف هزینه در جذب بازیکنان توسط باشگاه های زیر مجموعه این دو وزرات خانه، گفت: قراردادن سقف بودجه و قرارداد در باشگاه های فوتبال، امری ست که پیش از این مورد آزمون قرارگرفته و متاسفانه نمره قبولی نگرفته است. به عقیده بنده، برای بهبود شرایط، می بایست در صدد ارایه راهکارهای ساختاری برای اقتصاد فوتبال باشیم .

وی در ادامه اظهاراتش برگزاری اردوی پیش فصل تیم گسترش فولاد در سرعین را گامی در راستای آماده سازی کامل تیم برای حضور قدرتمند در فصل جدید دانست و افزود: تاکید مالک باشگاه و سعی هیئت مدیره، فراهم کردن شرایط مطلوب برای آماده سازی تیم است و در این راستا تمامی اقدامات لازم انجام می شود.

دیدگاه‌ها