کد خبر : 1252254 | 23 تیر 1394 ساعت 17:41 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

دو وزنه‌بردار از اردوی تیم ملی جدا شدند

انوشیروانی دستیارانش را معرفی کرد

سجاد انوشیروانی در جلسه کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری دو دستیار خود را معرفی کرد. همچنین دو وزنه‌بردار نیز به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی بزرگسالان خارج شدند.

انوشیروانی دستیارانش را معرفی کرد
به‌ گزارش "ورزش سه" و به نقل از ‌ایسنا‌، در جلسه کمیته‌ فنی فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی، سرمربی تیم ‌ملی حاضر شد و گزارشی از اردوی ملی‌پوشان در شهرکرد ارائه کرد. همچنین دو و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ به دلیل آسیب‌دیدگی‌ از جمع اردو نشینان خارج شدند.

سجاد انوشیروانی نیز برنامه‌های خود را برای تیم جوانان ارائه و دو دستیار خود را معرفی کرد.

حسین مقامی، سخنگوی کمیته‌ فنی درباره نتایج جلسه بیا‌ن‌ کرد: سرمربی تیم ‌ملی با حضور در جلسه در مورد چگونگی اردوی شهرکرد گزارشی را ارائه کرد. او از تمهیداتی که در این اردو وجود داشت که باعث روحیه مضاعف و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان شده بود، اظهار رضایت کرد. و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان در شهرکرد رکوردگیری داشتند اما به گفته سرمربی اوج کار در اردوی چالوس مشخص می‌شود. همچنین او اعلام کرد که محسن داوودی و کیا قدمی به علت آسیب‌دیدگی‌ از اردو خارج شدند تا میزان مصدومیتشان مشخص شود.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: سجاد انوشیروانی نیز در مورد اردویی که برای تیم جوانان پیش‌بینی کرده است، برنامه‌های خود را ارائه کرد. طی فراخوانی که پیش از این داده شده بود 42 و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ جوان طی دو مرحله یک هفته‌ای در اردو حاضر خواهند بود و اردوی تیم جوانان از پنجم مرداد آغاز می‌شود. از میان این نفرات، بهترین‌ها برای اردوهای بعدی انتخاب می‌شوند. انوشیروانی همچنین فراز رامهرمزی و وحید ربیعی را به عنوان کمک‌های خود معرفی کرد که مورد تایید کمیته‌ فنی قرار گرفت.

مقامی درباره آغاز برنامه‌های تیم نوجوانان نیز گفت: محمدحسین برخواه، برنامه‌های خود را ارائه کرد. اولین اردوی نو‌جو‌ا‌نان پس از مسابقات قهرمانی کشور دوم – سوم شهریور شروع می‌شود که به صورت مقطعی در پنج مرحله پانزده تا بیست و یک روزه است و این اردوها تا زمان مسابقات قهرمانی نو‌جو‌ا‌نان آسیا ا‌د‌ا‌مه‌ دارد.

دبیر فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی در پاسخ به این پرسش که ترکیب اصلی تیم اعزامی به قهرمانی بز‌ر‌گسالان آسیا مشخص شد یا خیر، تصریح کرد: قرار شد هفته‌ آینده مشخص شود. فعلا هم هیچ و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی به غیر از دو نفر مصدوم، از اردو خارج یا به اردو اضافه نشده‌اند.

مقامی درباره زمان حضور و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان در اردوی چالوس نیز خاطر‌نشان کرد: تعدادی از و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان به همراه اعضای فدراسیون در مراسم افطاری رییس‌جمهور حاضر می‌شوند و بعد از مراسم و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان به سمت چالوس حرکت می‌کنند تا به دلیل در پیش‌رو بودن تعطیلات با مشکل ترافیک روبه‌رو نشوند.

دیدگاه‌ها