کد خبر : 1252260 | 23 تیر 1394 ساعت 18:09 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

علیزاده بیشترین کمک را به من می کرد

مرندی: فکرش را نمی‌کردم فیکس شوم

لیبرو تیم‌ملی والیبال ایران گفت سعید معروف، مهدی مهدوی و عبدالرضا علیزاده به همراه سایر بازیکنان بیشترین کمک را برای حضور من در زمین صورت دادند.

مرندی: فکرش را نمی‌کردم فیکس شوم
به گزارش "ورزش سه"، بعد از غیبت فرهاد ظریف در تیم‌ملی والیبال ایران که دلیل آن مصدومیت او عنوان شد نگرانی های زیادی برای جانشینی این بازیکن باتجربه به وجود آمد و اوج آن به اولین بازی تیم‌ملی والیبال ایران مقابل روسیه در کازان برمی گشت که همگان در این نگرانی بودند که در غیاب ظریف چه سرنوشتی در انتظار دریافت و توپ گیری ایران خواهد بود.

مهدی مرندی راهی کازان شد و در کمال تعجب به عنوان لیبروی اصلی بازی را آغاز کرد اما در همان بازی ثابت کرد جایی برای نگرانی وجود ندارد و او این توانایی را دارد که ارسال پاس به سعید معروف را با بهترین کیفیت انجام دهد. او پس از درخشش در 8 بازی لیگ جهانی برای ایران حالا یکی از بهترین لیبروهای ایران محسوب می‌ شود. او در گفت‌وگو با ورزش سه به شرایط حضورش در تیم‌ملی اشاره هایی می‌ کند.

از ابتدا می‌ دانستم خط می‌ خورم اما ناراحت نبودم

وقتی لیگ جهانی رو به آغاز بود و تیم‌ملی برای بازی های تدارکاتی قصد داشت به چک و فنلاند سفر کند، فکرش را می‌ کردم که در ترکیب تیم‌ملی قرار نگیرم چون فرهاد ظریف و عبدالرضا علیزاده بسیار آماده و سرحال تمرین می‌ کردند. ناراحت نبودم که چرا در ترکیب قرار نداشتم چون رقبای من بسیار آماده بودند و من هم مثل همیشه تمریناتم را ادامه می‌ دادم. آنقدر در تهران تمرین کردم تا شرایطی پیش آمد تا به کازان بروم و به عنوان لیبروی اول در تیم‌ملی انجام وظیفه کنم.

در تهران فکرش را نمی‌ کردم بخواهم فیکس شوم

وقتی خبر مصدومیت ظریف آمد به من گفتند تا به کازان بروم. در ابتدا نمی‌ دانستم که قرار است به عنوان بازیکن اصلی به میدان بروم و خواستم به آنجا بروم تا فقط به تیم‌ملی کمک کنم. آماده و سرحال هم بودم اما فکرش را هم نمی‌ کردم که بخواهم فیکس شوم. در همان روزهای اول که به روسیه رفته بودم در تمرینات به عنوان لیبروی اصلی تمرین می‌ کردم و وقتی سعید معروف و حتی خود عبدالرضا علیزاده که هم پستی من بود و نقش زیادی در موفقیت های من داشت، با من صحبت می‌ کردند، متوجه شدم که قرار است به عنوان لیبروی اصلی در اولین دیدار بازی کنم. راستش در ابتدا خیلی استرس داشتم اما وقتی بازی شروع شد و صحبت های بزرگترهای تیم را شنیدم یک مقدار استرس هم ریخت و آماده بازی شدم.

هنوز راه طولانی ای دارم

به نظرم خودم هنوز برای تیم‌ملی کاری نکرده ام و وظایف بسیار زیادی در قبال والیبال ایران دارم. اگر در آینده هم این افتخار را داشته باشم که بتوانم به عنوان بازیکن در تیم‌ملی حاضر شوم، قطعا تلاش بیشتری می‌ کنم تا به جاهایی که خودم می‌ خواهم با تیم‌ملی برسم دست پیدا کنم. هنوز اتفاقی برای من نیفتاده است و فکر می‌ کنم این تازه اول یک راه طولانی باشد اما امیدوارم آنهایی که بازی من را دیده اند و توقعاتی از لیبروی تیم‌ملی داشتند، از عملکردم راضی بوده باشند. از این به بعد تمرینات من بیش از پیش خواهد شد و در مجموع من بازیکنی هستم که شرایط تمرینم با مسابقه تفاوت محسوسی ندارد و سعی می‌ کنم با تمرین بیشتر بازدهی بیشتری برای تیم‌ملی ام داشته باشم.

دیدگاه‌ها