کد خبر : 1252263 | 23 تیر 1394 ساعت 18:15 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

فعلا بازی‌های پیشنهادی را بررسی می‌کنم

اسماعیلاگیچ: رسیدن به المپیک غیرممکن نیست

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: در ورزش هیچ چیز غیر ممکن نیست و شاید بتوانیم به المپیک برسیم.

اسماعیلاگیچ: رسیدن به المپیک غیرممکن نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، عرفان اسماعیلاگیچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران امروز پیش از آغاز تمرین ملی‌پوشان هندبال ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد شرایط تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک اظهار داشت: در حال حاضر دومین مرحله از اردوی تیم ملی ایران در حال برگزاری است و من هنوز شناخت کافی از شرایط ملی‌پوشان و تیم ملی پیدا نکردم.

وی ادامه داد: در اردوی اول 45 بازیکن حضور داشتند که من سعی کردم از بین آنها بهترین‌ها را انتخاب کنم. البته درهای تیم ملی به روی کسی بسته نیست و ممکن است در ادامه باز هم بازیکنی به تیم ملی اضافه یا از آن کم شود.

اسماعیلاگیچ با بیان اینکه برای اجرای برنامه‌های خود نیاز به زمان داریم خاطرنشان کرد: مدت زمان زیادی نیست که در تیم ایران فعالیت می‌کنم و به همین دلیل نمی‌توانم نظر قطعی بدهم اما امیدوارم رفته رفته شرایط تیم و اردو بهتر شود. ما از فدراسیون انتظار داریم مواردی را که نیاز داریم در اختیارمان قرار دهد تا بتوانیم به نتایج مطلوب برسیم.

وی افزود: در هر مرحله نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان فدراسیون هستیم و باید بگویم برای رسیدن به سطح بالای هندبال جهان نباید به زمان توجه کرد. در کوتاه مدت نمی‌توان به نتایج خیلی فوق‌العاده‌ای رسید. برای رسیدن به موفقیت باید زمان زیادی در اختیار داشت.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران با بیان اینکه همه چیز در مسابقات قطر (قهرمانی آسیا) تمام نمی‌شود عنوان کرد: در ورزش هیچ چیزی غیرممکن نیست. احتمال اینکه بتوانیم به المپیک برویم هم و جود دارد. ما رقیب سرسختی به نام قطر داریم که از بازیکنان خیلی خوبی بهره می‌برد و اکثر آنها اروپایی هستند. برای رسیدن به آنها باید آنقدر تلاش کنیم که کیفیتمان بالا برود.

وی ادامه داد: باید بازیکنانی بسازیم که توانایی‌ رسیدن به سطح اول هندبال جهان را داشته باشند اگر به این سطح برسیم طبق قانون باید در مسابقات قطر به نتیجه برسیم تا در نهایت باید 20 بازیکن را انتخاب کنیم و برای انتخاب این 20 بازیکن عجله نخواهم کرد و در این اردوها سعی می‌کنم بازیکنانی که به من پیشنهاد شده‌اند را مورد بررسی قرار دهم.


دیدگاه‌ها