کد خبر : 1252336 | 24 تیر 1394 ساعت 00:07 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

تنها نماینده ایران در اسلحه اپه حذف شد

تنها شمشیرباز اسلحه اپه ایران در مسابقات قهرمانی جهان بعد از صعود به جدول 128 این رقابت‎ها از رویارویی با نماینده اسرائیل در این مرحله اتناع کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

تنها نماینده ایران در اسلحه اپه حذف شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، دیدارهای اسلحه اپه مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در قالب دومین روز این رقابت‎ها روز سه شنبه در مسکو روسیه پیگیری شد. طاهر عاشوری تنها نماینده ایران در این بخش از مسابقات بود. این شمشیرباز در مرحله مقدماتی مسابقات در مصاف با نمایندگان فرانسه و لتونی به برتری دست یافت اما تیجه رقابت با حریفانی از فنلاند، کره‌جنوبی و سوئد را واگذار کرد.

عاشوری با مجموع ۲ برد و ۳ باخت و رنکینگ ۱۳۵ در میان ۲۱۰ شمشیرباز شرکت کننده در بخش اسلحه اپه مسابقات قهرمانی جهان از مرحله مقدماتی صعود کرد و به جدول ۱۲۸ نفره یافت. طبق قرعه «آریل دریزین» اسرائیلی حریف عاشوری در این مرحله از مسابقات شد اما این ملی‌پوش شمشیربازی کشورمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رویارویی با این حریف امتناع کرد و اینگونه از صعود به مرحله بالاتر بازماند و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان روز چهارشنبه با برگزاری دیدارهای انفرادی اسلحه فلوره مردان و زنان در مسکو پیگیری می‌شود. علیرضا ادهمی تنها نماینده ایران در این روز از رقابت‌هاست.

دیدگاه‌ها