کد خبر : 1252362 | 24 تیر 1394 ساعت 09:42 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

با ملی‌پوشان در ارتباطم

مسئولان کاراته درگیر رفع حواشی هستند

قهرمان پیشین تکواندو جهان با اشاره به اینکه برای مدت کوتاهی به ایران بازگشته‌، گفت: در این مدت با کادر فنی و اعضای تیم ملی در ارتباط هستم ولی کسی از فدراسیون سراغی از من نگرفته است.

مسئولان کاراته درگیر رفع حواشی هستند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر جاسم ویشگاهی، در خصوص آخرین وضعیت خود، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با دعوت فدراسیون کاراته سوئد راهی این کشور شدم و به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۱ سال و مربی تیم ملی این کشور فعالیت می‌کنم. مدتی قبل هم پس از مذاکراتی که انجام شد، به عنوان معاون مدیر تیم‌های ملی سوئد منصوب شدم.

وی در ادامه افزود: هدف کاراته سوئد حضوری موفق در مسابقات قهرمانی اروپاست، در همین رابطه هم چند تورنمنت در کشورهای مختلف را مد نظر قرار داده‌ایم که به عنوان دیدار تدارکاتی در آن شرکت خواهیم کرد.

قهرمان پیشین تکواندو جهان در مورد تورنمنت‌های سطح بالای کاراته جهان تاکید کرد: هر ماه چند تورنمنت در کشورهای اروپایی برگزار می‌شود که اغلب این مسابقات سطح فنی بالایی ندارد. من این حق را به کادر فنی تیم ملی می‌دهم که این تورنمنت‌ها نمی‌تواند برای تیم ملی ایران به لحاط فنی چندان مفید باشد.

ویشگاهی همچنین خاطرنشان کرد: تنها رقابتهای معتبر کاراته در جهان مسابقات کاراته وان است که گویا زمان آن برای تیم ملی مفید نیست. تیم ملی ایران شهریورماه باید در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان برود که کاراته وان ها نیز تازه از همین‌ماه آغاز می‌شوند.

وی در خصوص وضعیت کاراته ایران اینگونه اظهارنظر کرد: کاراته ایران پتانسیل بالایی دارد که متاسفانه اغلب درگیر حاشیه است و مسئولان فدراسیون به جای برنامه‌ریزی و تلاش برای رشد و توسعه بیشتر این رشته، توان خود را برای برطرف کردن این حواشی متمرکز می‌کنند.

قهرمان پیشین تکواندو جهان در مورد ارتباطش با اعضای تیم ملی کاراته ایران هم گفت: با ملی‌پوشان و دوستان خود در ارتباط هستم و اخبار کاراته ایران را نیز پیگیری می‌کنم ولی با مسئولان فدراسیون کاری ندارم و آنها نیز از من سراغی نمی‌گیرند. روز گذشته با دباغیان هم صحبتی تلفنی داشتم و خیلی دوست دارم به اردو رفته و با دوستان خود دیدار داشته باشم. گویا قرار است تیم ملی یک اردو در انزلی داشته باشد که اگر چنین باشد، فرصت خوبی است تا این هدف محقق شود.

ویشگاهی از سال ۱۳۷۶ عضو تیم کاراته نوجوانان ایران شد و در مدت زمان حضور در تیم‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان سه مدال طلای جوانان آسیا، دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز جوانان و امیدهای جهان، سه مدال طلا، سه نقره و دو برنز بزرگسالان آسیا، مدال‌های طلا و نقره غرب آسیا، مدال‌های طلا و نقره کشورهای اسلامی، مدال طلای سوپرکاپ جهان، مدال‌های طلا، نقره و برنز بزرگسالان جهان، دو مدال طلا و یک نقره بازی‌های آسیایی و بیش از ۲۰ مدال رنگارنگ در تورنمنت‌های مختلف کسب کرده است. وی مهرماه ۱۳۹۱ در مراسمی باشکوه از دنیای از قهرمانی خداحافظی کرد.

دیدگاه‌ها