کد خبر : 1252370 | 24 تیر 1394 ساعت 10:14 | 4.4K بازدید | 2 دیدگاه

مربی کامپوند:

مدال انفرادی، تیمی و میکس جهان را می‌خواهیم

مربی تیم ملی کامپوند گفت: تلاش خواهیم کرد با کسب عنوان قهرمانی در بخش انفرادی، تیمی و میکس، کامپوند ایران را در جهان مطرح کنیم.

مدال انفرادی، تیمی و میکس جهان را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا مجید احمدی، در ارزیابی از وضعیت تیم کامپوند برای شرکت در مسابقه‌های جهانی دانمارک افزود: در حال حاضر کمانداران کامپوند از نظر رکوردی و ارتقای عملکردی شرایط خیلی خوبی نسبت به دوره‌های قبل دارند. به طوری که طبق رکوردهایی که در چند مرحله اردوی آمادگی از ابتدای سال تاکنون از آن‌ها به عمل آوردیم،‌ شرایط کمانداران از نظر رکوردی رو به رشد و قابل قبول بوده است. بنابراین اگر در دانمارک از نظر شرایط آب و هوایی با مشکل خاصی مواجه نشویم و مسابقه‌ها تحت تاثیر شرایط جوی قرار نگیرد، امید زیادی برای کسب مدال در بخش انفرادی، تیمی و میکس زنان و مردان داریم.

وی با بیان این که در این مسابقه، اسماعیل عبادی یکی از امیدهای ما برای کسب مدال طلاست، گفت: براساس رکوردگیریهایی که از عبادی در تمرینات داشتیم، رکورد وی راضی کننده و برابر با رکورد جهان است و از نظر قدرت بدنی و روانی شرایط بسیار خوبی برای کسب مدال دارد. ضمن اینکه رکورد مجید قیدی و کاظم‌پور نیز در حال حاضر بالای 700 است و این امیدواری وجود دارد که در بخش تیمی مردان نیز موفق به کسب مدال شویم.

احمدی در پاسخ به این پرسش که وضعیت کامپوند زنان را نسبت به مردان چگونه ارزیابی می‌کنید و چقدر امید به کسب مدال در بخش زنان نیز دارید، خاطرنشان کرد: کمانداران مرد نسبت به زنان از نظر رکوردی وضعیت بهتری دارند، اما چون سطح رقابت‌ها در بین کمانداران مرد به مراتب سخت‌تر و سنگین تر از کمانداران زن است؛ شانس کسب مدال در بخش زنان بیشتر از مردان است. البته در هر دو بخش چون شاهد افزایش رکورد در جریان تمرینات بودیم، یقین دارم در مسابقه‌های جهانی دانمارک موفقیت‌های زیادی را کسب خواهیم کرد.

احمدی همچنین درخصوص وضعیت سکینه قاسم‌پور برای حضور در این مسابقه‌ها نسبت به رقابت‌های گذشته، گفت: قاسم‌پور نسبت به رقابت‌های قبلی خود از نظر رکوردی شرایط آرمانی و بسیار خوبی دارد. به طوری که نسبت به گذشته رکورد وی 20 امتیاز افزایش پیدا کرده که این نشان می‌دهد نسبت به تورنمنت‌های جام جهانی چین و ترکیه با جهش رکوردی مواجه بوده است.

مربی تیم ملی کامپوند در پایان افزود: در مسابقه‌های جام جهانی چین پس از 4 سال موفق به کسب مدال نقره تیمی شدیم، قطعا اگر در دانمارک شرایط آب و هوایی تاثیر منفی بر روی عملکرد کمانداران ایجاد نکند؛ تلاش خواهیم کرد مدال نقره را به طلا تبدیل کنیم و برتری کمانداران کامپوند ایران را در جهان نشان دهیم.

دیدگاه‌ها