کد خبر : 1252388 | 24 تیر 1394 ساعت 10:53 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت نامشخص ارسلان و سه بازیکن دیگر

چهار بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال که در حال حاضر در خارج از کشور به سر می‎برند، هیچ پاسخ مشخصی به دعوت فدراسیون برای شرکت در اردو و شاید همراهی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا نداده‎اند.

وضعیت نامشخص ارسلان و سه بازیکن دیگر
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، از میان ۲۸ بازیکنی که به نخستین مرحله اردوی آماده‎سازی تیم ملی بسکتبال برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک دعوت شده‎اند، چهار بازیکن ایران نیستند و به خاطر مسائل شخصی یا حضور در یک تیم باشگاهی، در خارج از کشور به سر می‎برند.

ارسلان کاظمی که این روزها تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز را در دیدارهای تابستانی لیگ NBA همراهی می‌کند، همراه با فربدفرمان، سورن دربوغسیان و یونس لاله‌زاده چهار بازیکنی هستند که خارج از ایران به سر می‎برند اما طبق اعلام فدراسیون باید روز جمعه در محل تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران حاضر شوند تا در کنار ۲۴ بازیکن دیگر آغازکننده دور جدید تمرینات آماده‎سازی تیم ملی باشند.

مسئولان فدراسیون بسکتبال که اوایل هفته جاری فهرست اردونشینان تیم ملی را نهایی کردند حتی موضوع دعوت به اردو را به طور رسمی به این چهار بازیکن اعلام کرده‎اند اما نه ارسلان کاظمی و نه سه بازیکن دیگر هیچ پاسخ مثبت یا منفی به این دعوت نداده‌اند و همین مساله وضعیت این بازیکنان را برای همراهی تیم ملی بسکتبال در جریان اردوها و بعد از آن مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک نامشخص کرده است. به هر حال سه روز دیگر تمرینات تیم ملی بسکتبال آغاز می‎شود اما این بازیکنان نه به ایران آمده‎اند نه پاسخ مشخصی به مسئولان داده‎اند.

تیم ملی بسکتبال باید برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده شود که اول تا یازدهم مهرماه در چین برگزار می‎شود. ملی‎پوشان ایران در مرحله گروهی این رقابت‎ها به مصاف ژاپن، مالزی و نماینده جنوب آسیا می‎روند.

تیم نخست مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا صاحب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها