کد خبر : 1252400 | 24 تیر 1394 ساعت 11:21 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری بوکسور تیم ملی به سهمیه المپیک

نماینده ایران در مسابقات بوکس ‌APB‌ می‌گوید برای رویارویی با حریف بلغارستانی آمادگی کامل دارد و تنها به فکر کسب پیروزی در این مبارزه است.

امیدواری بوکسور تیم ملی به سهمیه المپیک
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، بوکسور وزن 52 کیلوگرم ایران در مسابقات بوکس حرفه‌ای آیبا روز چهارشنبه در حالی عازم صوفیه بلغارستان می‌شود که قرار است در دومین مبارزه‌اش در این تورنمنت، 27 تیرماه برابر الکساندر الکساندروف نفر سوم المپیک گذشته قرار گیرد.

محمدپور با اشاره به سابقه حریفش به خبرنگار ایسنا گفت: الکساندروف بوکسور جنگنده‌ای است و قدرتی ضربه می‌زند اما من به خوبی با سبک او آشنا هستم و پیش از این نیز در برابر او روی رینگ رفته‌ام و به پیروزی هم رسیده‌ام و به همین خاطر به برد در این مبارزه نیز امید بسیاری دارم.

او با بیان اینکه اگر در این مسابقه شکست بخورد نیز همچنان شانس کسب سهمیه المپیک را خواهد داشت، اظهار کرد: اگر در این مسابقه پیروز باشم در دیدار سومم به مصاف برنده مبارزه قزاقستان با مکزیک خواهم رفت و اگر ببازم نیز در برابر بازنده این مبارزه قرار خواهم گرفت و همچنان می‌توانم به سهمیه المپیک امیدوار باشم.

محمدپور با ابراز رضایت از روند تمریناتش برای کسب آمادگی در این مبارزه گفت: امکانات بدنسازی و روند تمریناتم به نسبت گذشته بسیار بهتر شده است و امیدوارم بتوانم در عمل قدردان زحمات مربی‌ام اکبر احدی، مربی بدنسازم دکتر بهرام نژاد، و نیز احسان روزبهانی که به خاطر تمرین با من به بلغارستان خواهد آمد، باشم.

دیدگاه‌ها