کد خبر : 1252442 | 24 تیر 1394 ساعت 13:13 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

سفارت بلغارستان در مورد روزبهانی بهانه‌تراشی کرد

دلاوری برای گرفتن ویزای مراکش مشکل دارد

دبیر فدراسیون بوکس گفت: سفارت مراکش(محل برگزاری مسابقات لیگ حرفه‌ای) در ایران تعطیل شده و به همین دلیل دلاوری برای دریافت ویزا به مشکل خورده است.

دلاوری برای گرفتن ویزای مراکش مشکل دارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس علی دانشمندفرد، در مورد دلیل اعزام نشدن احسان روزبهانی به همراه سجاد محمدپور به مسابقات‌ APB اظهار داشت: سجاد محمدپور به همراه اکبر احدی امروز راهی بلغارستان شدند تا محمدپور روز شنبه در دومین مرحله از مسابقات apb به مصاف حریف خود برود. طبق تصمیماتی که گرفته بودیم،‌ قرار بود روزبهانی نیز به همراه محمدپور راهی بلغارستان شود، اما متاسفانه در دقیقه 90 سفارت بلغارستان بدقولی کرد و برای صدور ویزای روزبهانی بهانه تراشی کرد.

وی در ادامه افزود: در چارچوب رقابت‌هایی که قرار است به میزبانی بلغارستان برگزار شود، دو بوکسور در وزن 81 کیلوگرم مبارزه خواهند کرد که در پایان از بین آن دو نفر حریف روزبهانی در فینال مسابقاتی که او قرار است شرکت کند مشخص خواهد شد. به همین دلیل ما دوست داشتیم روزبهانی در این رقابت‌ها حضور داشته باشد تا پس از تماشای مبارزه حریفش عملکرد او را آنالیز کند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

دبیر فدراسیون در ادامه خاطر نشان کرد: تصمیم داریم پیش از اینکه روزبهانی در فینال مسابقات جهانی حرفه‌ای وارد رینگ شود او را به یک تورنمنت معتبر اعزام کنیم و به همین دلیل پس از بررسی تقویم فدراسیون جهانی او را به مهمترین مسابقه‌ای که پیش رو است اعزام خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون بوکس در مورد مشکل کوچکی که برای دریافت ویزای دلاوری پیش آمده است گفت: جاسم دلاوری نیز دوم مردادماه در چارچوب مسابقات لیگ حرفه‌ای جهان با نماینده صربستان مبارزه خواهد کرد. تنها مشکل کوچکی که پیش آمده این است که ما مطلع شدیم سفارت مراکش(محل برگزاری مسابقات) در ایران تعطیل شده است. دلیل این اتفاق که خیلی هم عجیب است را نمی‌دانیم و حالا ناچاریم برای گرفتن ویزای دلاوری به یکی از کشورهایی که مراکش در آن‌جا سفارت دارد برویم.

دانشمندفر در پاسخ به این سوال که دلیل اینکه نهرودی در مسابقات APB که دلاوری قرار است شرکت کند مربی او خواهد بود چیست، گفت: روز گذشته در فدراسیون بوکس، شورای کمیته فنی جلسه‌‌ای تشکیل داد و در مورد همزمان بودن روز برگزاری مسابقات دلاوری و قاسمی‌پور تصمیماتی گرفته شد. خروجی جلسه روز گذشته به این صورت بود که حسین نهرودی یکی از مربیان پرتجربه و سه ستاره بوکس ایران به عنوان مربی در مسابقات روسیه دلاوری را همراهی کند. در مورد این موضوع با احدی صحبت کردیم و او هم ناچار شد با این موضوع موافقت کند؛ چرا که در آن مقطع او به همراه قاسمی‌پور در روسیه حضور خواهد داشت.


دیدگاه‌ها