کد خبر : 1252560 | 24 تیر 1394 ساعت 20:35 | 45.1K بازدید | 0 دیدگاه

در واکنش به علاقه رئال به کیکو کاسیا

مربی اسپانیول: نمیتوان به پیشنهاد رئال نه گفت

کیکو کاسیا این روزها مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته و مذاکرات دو باشگاه اسپانیول و رئال مادرید برای جذب او ادامه دارد.

مربی اسپانیول: نمیتوان به پیشنهاد رئال نه گفت
به گزارش "ورزش سه"، کاسیا مدت هاست که وظیفه حراست از دروازه اسپانیول را بر عهده دارد؛ او البته با رئال بیگانه هم نیست؛ چرا که تا سال 2007 برای تیم های پایه ای این باشگاه بازی می کرد.

سرخیو گونزالس، سرمربی اسپانیول در واکنش به علاقه رئال مادرید به دروازه بان اول تیمش به AS گفت:" اسپانیول خوش شانس است که دروازه بانی چون کاسیا را در اختیار دارد. او این روزها با انگیزه ای هرچه تمام تر تمرین می کند و با وجود شنیدن پیشنهاد رئال، با آرامش در اردوی تیم حضور دارد.
به عنوان یک مربی، دوست دارم او در اسپانیول بماند اما باید بگویم که اگر کاسیا به پیشنهاد رئال پاسخ مثبت بدهد، تعجب نخواهم کرد. واقعیت این است که وقتی از رئال به شما پیشنهادی می رسد، باید چشم بسته قبولش کنید.من خودم زمانی بازیکن بودم و حس کاسیا را درک می کنم. این یک فرصت استثنایی و بی نظیر برای اوست که نمی تواند آن را از دست بدهد."

لازم به ذکر است که رئال روی پرداخت 4 میلیون یورو برای جذب کاسیا اصرار دارد؛ در حالیکه مدیر اسپانیول فروش کاسیا را با این مبلغ، غیرممکن عنوان کرده است.

دیدگاه‌ها