کد خبر : 1253164 | 28 تیر 1394 ساعت 22:58 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار فولر در مورد استثمار لیگ برتر جزیره

ستاره سابق تیم ملی آلمان نسبت به قراردادهای کلان باشگاه‌های انگلیسی با بازیکنان آلمانی هشدار داد.

هشدار فولر در مورد استثمار لیگ برتر جزیره
به گزارش "ورزش سه"، بعد از نایب رئیس بایرن مونیخ امروز نوبت به رودی فولر ،مدیر ورزشی بایر لورکوزن، رسید تا نسبت به قدرت روزافزون اقتصاد فوتبال انگلیس هشدار دهد.
او به "دی ولت آم زونتاگ" گفت:" در آینده بازیکنان بیشتری را از دست خواهیم داد؛ پول خوبی در حساب باشگاه‌های ما به جریان می‌افتد اما جای خالی بازیکنان به ما آسیب خواهد زد."
فولر همچنین با اشاره به درآمد رو به افزایش لیگ جزیره بابت فروش پخش تلویزیونی افزود:" آنها با همه تیم‌های بوندسلیگا حتی بایرن مونیخ توان مذاکره دارند. حال مسئله این است که چه مدت می‌توانیم در مقابل فشار و وسوسه آنها برای خرید ستاره‌هایمان مقاومت کنیم؟ وضعیت بازار در فوتبال روز به روز سخت‌تر می‌شود. باید سرعت عملمان را بالا ببریم. البته درست است که ما در بوندسلیگا در مقایسه با سایر لیگ‌ها بیشتر از پولی که داریم خرج نمی‌کنیم، اما به سختی و با جدیت کار می‌کنیم."
چندی پیش کارل هاینس رومنیگه با هشدار به تیم‌های آلمانی برای عقب نماندن از تیم‌های انگلیسی در بازار نقل و انتقالات گفته بود:" هرکس بازار نق و انتقالات را دنبال کند می‌بیند که چه فعالیت‌هایی و با چه سرعتی از تیم‌های لیگ جزیره سر می‌زند. بوندسلیگا باید مراقب باشد که انگلیس همه بازیکنانش را نخرد! آنها الان از راست و چپ در حال سبقت گرفتن از ما هستند."
گفتنی است لیگ برتر انگلیس بابت قرارداد جدید پخش تلویزیونی از سال 2016 تا سال 2019 در مجموع برای بیست تیمی که در این لیگ عضویت دارند 6.9 میلیارد یورو دریافت کرده است. در مقابل به هیجده تیم آلمانی فقط 2.5 میلیارد یورو رسید.

دیدگاه‌ها