کد خبر : 1253220 | 29 تیر 1394 ساعت 10:45 | 54.4K بازدید | 2 دیدگاه

سپاهانی ها جوانمردی کردند

مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید بازیکنان تیمش به دلیل بین‌المللی بودن‌شان ارزش طلا و دلار را دارند اما در حق این باشگاه جوانمردی کردند.

سپاهانی ها جوانمردی کردند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، باشگاه سپاهان با توجه به مشکلات اقتصادی و کاهش بودجه‌ای که در این فصل داشت تصمیم گرفت برای کاهش هزینه‌های باشگاه 15 درصد از مبالغ کلی اعضای تیم فوتبالش را کاهش دهد.

مهرزاد خلیلیان که در زمان مدیریتش در باشگاه سپاهان با مشکلات مالی مواجه شده، در خصوص کاهش 15 درصدی اعضای تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان سپاهان جوانمردی کردند. همین‌طور کادرفنی که باید از همه آنها تشکر کنم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با تمجید از رفتار حرفه‌ای بازیکنان این تیم و کادرفنی افزود: از حسین فرکی گرفته تا دیگر بازیکنان با جوانمردی بخشی از پول خود را به باشگاه بخشیدند و از این مبلغ چشم‌پوشی کردند. این لطف آنها نه در حق من بلکه در حق باشگاه سپاهان و فوتبال این کشور بود.

«شاید این مسئله پیش بیاید که بازیکنان و کادرفنی سپاهان در سال‌های اخیر پول خود را دریافت کرده‌اند و اگر هم این فصل از مبلغی چشم‌پوشی کنند اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد». خلیلیان درباره این موضوع استدلال خاص خودش را دارد و در این باره گفت: درست است؛ در همه جای دنیا بازیکنان و مربیان در سال‌ها اخیر پول خود را گرفته‌اند اما آیا آنها حاضرند در این فصل از حق خود بگذرند و چیزی که در قراردادشان نوشته شده را نگیرند؟ اگر مقایسه‌ای بین لیگ خودمان و لیگ کشورهای همسایه مانند قطر، کویت، امارات، ترکیه و... داشته باشیم، می‌بینیم که آنها پنج - شش برابر ما به بازیکنان و مربیان‌شان پول می‌دهند و کمترین پولی که دریافت می‌کنند سه برابر بازیکنان ایرانی است.

وی ادامه داد: ما فکر نکنیم پولی که به بازیکنان می‌دهیم خارق‌العاده است، چراکه بازیکنان ما بین‌المللی هستند و در سطح آسیا بازی می‌کنند. بازیکنان سپاهان در سطح بین‌المللی ارزشی معادل «طلا» و «دلار» دارند که بالا و پایین رفتن قیمت آنها دست ما نیست اما این بازیکنان بدون اینکه حرفی بزنند حاضر شدند جوانمردی کرده و قراردادشان را کم کنند. به طور مثال بازیکنی مانند محمدرضا خلعتبری سپاهان را به پیشنهادهای بسیار بالای کشورهای عربی را ترجیح داد و اکنون مبلغی حدود 200 میلیون تومان از قراردادش را کم کرده است. این جوانمردی در حق فوتبالی است که به لحاظ مالی روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند.

دیدگاه‌ها