کد خبر : 1253363 | 29 تیر 1394 ساعت 17:05 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

اکبر محمدی:

ملوان می‌تواند با قلعه‌نویی قهرمان لیگ شود

‌مربی تیم فوتبال ملوان درباره حضورش در تیم ملوان به عنوان دستیار اول قلعه‌نویی گفت: در این مدت چند پیشنهاد از تیم‌های تبریزی، مشهدی و حتی صبای قم داشتم که در نهایت به پیشنهاد امیر قلعه‌نویی برای همکاری در تیم ملوان پاسخ مثبت دادم.

ملوان می‌تواند با قلعه‌نویی قهرمان لیگ شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از باشگاه ملوان بندرانزلی، مربی تیم ملوان اظهار کرد: قلعه‌نویی در دوران مربیگری‌ام و خصوصا سال‌های حضورم در تیم‌های پایه ایران، همیشه توصیه‌ها و مشورت‌های بسیار خوبی به بنده ارائه می‌کرد و ارتباط مطلوبی با یکدیگر داشتیم که خوشبختانه در این فصل با همدیگر همکار شدیم.

مربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: البته قرار بود فصل پیش در استقلال با ایشان همکار باشم اما قسمت نشد و خوشحالم امسال این همکاری شکل می‌گیرد؛ آن هم در تیم ریشه‌دار و بزرگ ملوان که هواداران خونگرمی دارد.

مربی تیم ملوان درباره اولین تجربه همکاری‌اش با قلعه‌نویی و چگونگی این ارتباط خاطرنشان کرد: من قبلا تجربه همکاری در هیچ تیمی را با قلعه‌نویی نداشتم اما ما از یکدیگر شناخت داشتیم و زمانی که سرمربی تیم ملی نوجوانان بودم با قلعه‌نویی در ارتباط بودم و از او مشورت می‌گرفتم. سال گذشته نیز قرار بود در استقلال با یکدیگر همکاری کنیم اما به دلایلی این امر میسر نشد. امسال نیز از قبل با هم صحبت کرده بودیم که قلعه نویی به هر تیمی که رفت من در کنارش باشم. در نهایت هم او تصمیم گرفت از میان چند پیشنهادی که داشت ملوان را انتخاب کند و من هم خوشحالم که اینجا هستم.

محمدی درباره اینکه خیلی‌ها تصور می‌کردند بعد از انتخاب قلعه‌نویی، دستیاران قبلی او در استقلال در ملوان هم کنار او باشند اما به صورت ناگهانی او انتخاب شد عنوان کرد: این اتفاق ناگهانی نبود. همانطور که گفتم من از قبل با قلعه نویی صحبت کرده بودم و می خواستم که حداقل یک سال در کنار او باشم و از تجربیاتش استفاده کنم. شاید زمان مذاکرات قلعه‌نویی و ملوان بسیار محدود بود اما ما قبل از این صحبت هایمان را با هم کرده بودیم اما اینکه قلعه نویی تصمیم گرفته از دستیاران قبلی‌اش استفاده نکند خیلی به من ارتباطی پیدا نمی‌کند. امیدوارم که برای ملوان و خود شخص قلعه‌نویی مثبت باشد.

وی در مورد زمان اندک تا آغاز مسابقات لیگ و انتظار هواداران ملوان از کادر فنی جدید برای نتیجه گرفتن در این شرایط، تصریح کرد: یکی از مهمترین امتیازات ملوان، داشتن تماشاگران فوتبال‌فهم و متعصب است. ما شعاری داریم با عنوان “کار سخت‌تر و کیفیت بیشتر” که تلاش می‌کنیم آن را در ملوان عملی کنیم.

محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: هر چند به خاطر زمان اندک تا آغاز مسابقات لیگ کار ما سخت است، اما باید اقداماتمان را فشرده‌تر انجام دهیم تا بتوانیم لیگ را به خوبی آغاز کنیم.

وی در این رابطه اضافه کرد: متاسفانه امسال اوضاع و احوال تیم‌های حاضر در لیگ پانزدهم چندان خوب نیست و به جز ملوان، تیم‌های دیگری هستند که هنوز به ثبات لازم نرسیده‌اند، البته به غیر از تیم ذوب‌آهن که حریف‌مان در هفته نخست لیگ برتر است، شرایط ما با دیگر تیم‌ها ۱۰ تا ۱۵ درصد فرق می‌کند.

مربی تیم فوتبال ملوان با اشاره به اینکه این تیم می‌تواند در لیگ پانزدهم عملکرد خوبی را از خود نشان دهد، تاکید کرد: قطعا با درایت سرمربی ملوان، همکاری سایر اعضای کادر فنی و استفاده از تجربیات بازیکنان مطرح این تیم، می‌توانیم زمان از دست داده را جبران و در لیگ نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی بار دیگر هواداران ملوان را سرمایه بزرگی برای این باشگاه دانست و افزود: می‌توانیم از تیم ملوان سرمایه‌های خوبی را به تیم‌های ملی مختلف ایران بفرستیم، نفراتی که در آینده بتوانند در باشگاه‌های اروپایی هم بازی کنند، زیرا من معتقدم در خطه شمال و خصوصا بندرانزلی استعدادهای خوبی وجود دارد که در بلندمدت برای این تیم و فوتبال ایران تاثیرگذار خواهند بود.

محمدی که آخرین حضورش در لیگ برتر به عنوان مربی ذوب‌آهن بود در خصوص دیدار با این تیم در هفته اول لیگ برتر، گفت: بنده خاطرات خوبی از مدیران و بازیکنان تیم ذوب‌آهن دارم، اما فوتبال همین است و یک روز باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرید.

وی در پاسخ به این سوال که قبول هدایت ملوان در شرایط فعلی ریسک به نظر می‌رسد تصریح کرد: خوشبختانه ملوان از نظر بازیکن پتانسیل بالایی دارد و یکسری بازیکنان باتجربه نظیر نوری، زارع و رافخایی در تیم هستند که می‌توانند شرایط را خیلی بهتر جلو ببرند. از طرفی شاید ۴، ۵ تیم دیگر در لیگ هستند که مثل ملوان تازه کارشان را آغاز کرده‌اند و وضعیت‌شان قبل از این مشخص نبوده است. به خاطر همین می‌توان به این موضوع دل بست که ما هم از بقیه حریفان عقب نیستیم و فقط چند تیم مدعی ذوب آهن، سپاهان و حتی سایپا کارشان را زودتر از بقیه آغاز کرده‌اند. البته این اتفاق برای فوتبال ما اصلا جالب نیست که در فاصله یک هفته تا شروع لیگ وضعیت خیلی از تیم ها مشخص نشود و قطعا باعث خواهد شد تا در ۵،۶ هفته ابتدایی کیفیت خوبی را از تیم‌ها شاهد نباشیم.

مربی ملوان درباره اینکه هدفگذاری کادر فنی این تیم برای فصل آینده چه جایگاهی خواهد بود گفت: نام قلعه‌نویی برای هر تیمی مطرح می‌شود قطعا می‌توان آن تیم را مدعی دانست. قلعه‌نویی در تیم‌های قبلی خود از جمله استقلال، سپاهان و تراکتورسازی همواره مدعی قهرمانی بوده و در ملوان نیز می‌توان این امید را داشت که قهرمانی یا حداقل قرار گرفتن در میان چند تیم بالای جدول با حضور قلعه‌نویی اتفاق بیفتد. البته برای این اتفاق نیاز به جذب بازیکنان جدید داریم که از پتانسیل بالایی برخوردار باشند.

محمدی در پایان درباره شایعه مذاکره ملوان با بازیکنان مطرح سال‌های قبل استقلال و پرسپولیس گفت: به هر حال بازیکنانی مدنظر کادر فنی هستند که امیدواریم مدیریت باشگاه بتواند هرچه سریعتر آنها را به تیم اضافه کند. البته من نمی‌توانم از بازیکنی اسم ببرم اما قطعا با حضور قلعه‌نویی بازیکنان زیادی هستند که برای حضور در ملوان راغب می‌شوند.

دیدگاه‌ها