کد خبر : 1253641 | 30 تیر 1394 ساعت 15:43 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

مجلس ناظر به عدم واگذاری سرخآبی‌ها نیست

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع خصوصی سازی سرخآبی‌ها باز هم پیگیری خواهد شد، از قرارگرفتن طرح دوفوریتی مبنی بر تغییر در نحوه واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

مجلس ناظر به عدم واگذاری سرخآبی‌ها نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مقداد نجف‌نژاد با بیان این‌که با پایان دو ماه مهلت تنفس واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به طور قطع موضوع خصوصی سازی این دو باشگاه بازهم پیگیری خواهد شد، گفت: طرح خصوصی‌سازی باشگاه‌های سرخآبی‌ها قانونی است که به تصویب مجلس رسیده و لازم الاجراست؛ تنها ممکن در نحوه واگذاری تغییراتی به وجود آید.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی درخصوص نزدیک شدن به پایان مهلت تعیین شده درخصوص اجرای طرح واگذاری این باشگاه‌ها بیان داشت: درباره واگذاری سرخآبی‌ها طرح دوفوریتی به مجلس ارائه شده که باید به تأیید برسد؛ البته این طرح درباره عدم واگذاری نبوده بلکه شیوه واگذاری را دربرمی‌گیرد که پس از تأیید مجلس اجرا خواهد شد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد: نمی‌توان گفت که چه زمانی این طرح به تصویب خواهد رسید و به اجرا درخواهد آمد ولی این طرح توسط نمایندگان امضا شده و در دستور کار مجلس قرار گرفته است.


دیدگاه‌ها