کد خبر : 1254477 | 03 مرداد 1394 ساعت 13:00 | 61.8K بازدید | 6 دیدگاه

اگر بدانم با رفتنم به استقلال خدمت می‌کنم، می‌روم

سلیمان‌فلاح: استقلال بالاترین تیم جهان است

شاید بتوان به میلاد سلیمان‌فلاح در حال حاضر لقب بلاتکلیف ترین بازیکن را داد زیرا باشگاه استقلال نه پول این بازیکن را می‌ دهد، نه رضایتنامه اش را نه اینکه او را در لیست مازاد قرار داده است.

سلیمان‌فلاح: استقلال بالاترین تیم جهان است
به گزارش "ورزش سه"، سلیمان‌فلاح در رابطه با شرایطش گفت: از باشگاه استقلال کسی به من زنگ نزده است، نه پول می‌ دهند نه می‌ خواهند رضایتنامه ام را بدهند. من هم با باشگاه استقلال قرارداد دارم به من می‌ گویند اگر می‌ خواهی جدا شوی پولت را ببخش، رضایتنامه ات را بگیر.

او با اشاره به اینکه باتوجه به اینکه با استقلال قرارداد دارد، بازیکن این تیم محسوب می‌ شود در این باره ادامه داد: به طور صددرصد من یکی از آن 18 نفر سهمیه بزرگسال استقلال هستم. باشگاه من را به طور قطعی در لیست مازاد قرار نداده اما به من گفته اند از طرف سرمربی تو مختار هستی به سر تمرین نیایی. من هم به جای که دعوت نکنند نمی‌ روم. زمانی که با باشگاه استقلال قرارداد بستم 400 میلیون را بخشیدم، رضایتنامه ام را خودم گرفتم و به اینجا آمدم چون عاشق استقلال هستم. حالا اینکه به هر دلیلی نتوانستم بازی کنم یا به من بازی نرسید، به کادرفنی قبلی برمی گردد. اگر کادرفنی جدید من را نمی‌ خواهد پس تکلیف را معلوم کنند. تکلیف از جانب من روشن است چون دوست دارم در استقلال بمانم.

این بازیکن در همین باره نظرش را اینگونه بیان کرد: اگر می‌ خواهند من جدا شوم مشکلی ندارم بیایند توافق مالی کنیم. همانطور که من به دلیل قراردادی که با باشگاه استقلال داشتم موظف بودم به تمرینات بیایم، بر سر بازی ها حاضر شوم و غیره باشگاه هم موظف است طلب من را پرداخت کند. آنها می‌ توانند یک مبلغی را بدهند و آن وقت بگویند آقا برو. من هم با کمال میل می‌ روم زیرا قصد من خدمت به استقلال است، اگر بدانم با رفتنم به این تیم خدمت می‌ شود، این کار را انجام می‌ دهم. چیزی که می‌ خواهم زیاد نیست. من فقط حقم را می‌ خواهم و می‌ گویم پول خودم را بدهید، من به خاطر عشقم و به خاطر دلم به استقلال آمدم اما از این به بعد کوتاه نمی‌ آیم، من یک شخصیت حقیقی دارم، یک شخصیت حقوقی و طبق شخصیت حقوقی ام و قراردادی که با باشگاه دارم جلو می‌ روم.

سلیمان‌فلاح در پایان افزود: من قاطعانه اعلام می‌ کنم استقلال بالاترین تیم جهان است و من هم مثل همه دوست دارم در این تیم بمانم اما نفراتی که من شمردم 20 نفر بودند و فکر می‌ کنم باید 2، 3 نفر را کنار بگذارند تا لیست 18 نفره خالی شود زیرا با خود من 21 نفر می‌ شوند. اما حالا که نمی‌ خواهند کنار بگذارند، پس من هم به سر تمرین می‌ آیم و مشکلی با این قضیه ندارم فوقش تا آخر فصل بیرون می‌ مانم اگر خیلی اذیت شدم نیم فصل جدا می‌ شوم.

دیدگاه‌ها