کد خبر : 1254755 | 04 مرداد 1394 ساعت 09:59 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی: باید قدم اول را محکم برداریم

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: باید قدم اول را محکم برداریم و در برابر تیم ملوان هوشیاری لازم را داشته باشیم تا بتوانیم با دست پر از انزلی به اصفهان بازگردیم.

شجاعی: باید قدم اول را محکم برداریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا علی شجاعی، اظهارکرد: در بازی دوستانه برابر راه آهن بازیکنان تیم محک خوبی خوردند به خصوص بازیکنان جوان که قابلیت‌های خود را به نمایش گذاشتند. به درخواست تیم راه آهن این بازی در سه نیمه 30 دقیقه‌ای برگزار شد که در پایان 3 بر یک پیروز شدیم.

وی افزود: در این بازی تقریبا تمام بازیکنان به میدان آمدند. هر 3 دروازه‌بان ذوب آهن در این بازی تدارکاتی وارد زمین شدند و حتی پیمان سلمانی در 30 دقیقه آخر به بازی آمد و به نسبت خوب بازی کرد. این دروازه‌بان از نظر فنی خوب است اما کمی کوتاه قد است و در آینده با تلاش بیشتر باید بتواند قابلیت‌های خود را به منصه ظهور برساند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص بازی اول این تیم برابر ملوان بندر انزلی گفت: همیشه بازی‌های اول سخت است به خصوص که در انزلی هم باشد. در بازی اول تیم‌ها معمولا از یکدیگر شناخت نسبی دارند و بودن امیر قلعه نویی در کنار تیم ملوان قدرت این تیم را مضاعف می‌کند.

شجاعی خاطرنشان‌کرد: به هر حال باید قدم اول را محکم برداریم و در برابر تیم ملوان هوشیاری لازم را داشته باشیم تا بتوانیم با دست پر از انزلی به اصفهان بازگردیم. بدون شک حضور تماشاگران ما در انزلی نقش بسزایی در موفقیت ذوب آهن دارد.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در اولین بازی خود در لیگ برتر روز جمعه در انزلی به مصاف ملوان می‌رود.

دیدگاه‌ها