کد خبر : 1254826 | 04 مرداد 1394 ساعت 12:44 | 76.3K بازدید | 12 دیدگاه

از دو نفر ناراحتم

صادقی: 350 میلیون برای رضایتنامه‌ام دادم

امیر حسین صادقی بالاخره از باشگاه قدیمی اش جدا شد.

صادقی: 350 میلیون برای رضایتنامه‌ام دادم
به گزارش "ورزش سه"، صادقی بعد از اینکه رضایتنامه دریافت کرد رو به خبرنگاران گفت:من امروز برای دریافت رضایتنامه ام به باشگاه آمدم و جلسه ای داشتیم. بعد از سال ها از باشگاه محبوب خودم جدا شدم اما امیدوارم این دوری فقط یک سال باشد و روزی به استقلال برگردم.واقعا جدایی از استقلال برایم سخت بود اما بعضی از دوستان این جدایی را راحت کردند.

کاپیتان فصل گذشته استقلال در مورد مبلغ رضایتنامه اش هم گفت: من 350 میلیون برای دریافت رضایت نامه ام پرداخت کردم. باشگاه من را نخواست اما برای رضایتنامه ام پول دادم.

او در ادامه گفت: فعلا ترجیح می دهم حرفی نزنم. از آقای پور حیدری تشکر می کنم اما دلم از یکی ، دو نفر پر است که در روزهای آینده حرف هایم را می زنم.

او در مورد اینکه شماره پیراهنش به چشمی رسیده گفت:خودم پیراهنم را از رضا حسن‌زاده گرفتم و اکنون پیراهنم را به چشمی داده‌اند. امیدوارم این پیراهن برازنده چشمی باشد و قدرش را بداند.

مدافع فصل گذشته استقلال در پاسخ به این سوال که چه صحبتی با هواداران این تیم دارد، گفت: اکنون بغض دارم و خیلی سخت است که از استقلال جدا شوم اما دوباره به این تیم بازمی‌گردم. اگر چیزی نمی‌گویم به خاطر هواداران است و در تلاش هستم که سال بعد به استقلال برگردم تا به نوعی هت‌تریک کنم و دیگر از این تیم جدا نشوم.

دیدگاه‌ها